F5 פתרונות לתשתית 5G מבוססת ענן

F5 פתרונות לתשתית 5G מבוססת ענן

החברה הישראלית F5 Web Application Firewall מציגה פתרונות לתשתית 5G, דור חמש סלולר,  מבוססת ענן, המאפשרת לספקי השירותים להאיץ חוויות דיגיטליות חדשות
פתרונות BIG-IP Service Proxy for Kubernetes ו- Carrier-Grade Aspen Mesh עוזרים לגשר על רשתות 4G ו-5G תוך הפקת רווח מיכולות חדשות. כתבה על F5 פתרונות לתשתית 5G מבוססת ענן

חדשות IT אבטחת מידע ודור חמש בסלולר נפגשים

חברת F5 מכריזה על שני פתרונות תשתית חדשים, BIG-IP Service Proxy for Kubernetes  BIG-IP SPK) ו-Carrier-Grade Aspen Mesh, שמטרתם לתמוך בפריסה ותפעול של רשתות ליבה 5G עצמאיות ומבוססות ענן. פתרונות אלה כוללים ביצועים ניתנים להרחבה, נראות ואבטחה מתקדמת, המאפשרים לספקים להעניק שירותים חדשניים מבוססי 5G לצרכנים ולעסקים.

המעבר לליבת 5G על גבי דור חמש סלולר,  מבוססת ענן מייצג עבור ספקי שירותים שינוי בארכיטקטורה, הממנף גישה מבוססת מיקרו-שירותים ופלטפורמת Kubernetes סטנדרטית. ככאלה, שירותי ליבה 5G מבוססי ענן יצטרכו להתקיים יחד ולשתף פעולה עם פרוטוקולי איתות של 3G ו-4G וכן עם יישומים, מערכות חיוב, מדיניות ותשתית.

פתרונות 5G חדשים בתחום אבטחת מידע

מגוון מוצרים פתרונות BIG-IP SPK ו- Carrier-Grade Aspen Mesh הם ההצעות הראשונות בפורטפוליו 5G שיאיצו את המהפך הדיגיטלי עבור ספקי השירותים ולקוחותיהם. פתרונות חדשים אלה מאפשרים לספקי שירותים לפרוס בקלות תשתית ליבה 5G מבוססת ענן ולהגדיל את פעולתם של אלפי מיקרו-שירותים ופונקציות רשת 5G מבוססות קונטיינרים (CNFs).

מענקים לחשבון הבנק מס שלילי כסף אבוד ירושה מענק 750 שקל

מענקים לחשבון הבנק מס שלילי כסף אבוד ירושה מענק 750 שקל

F5 פתרונות משולבים דור חמש

פתרונות BIG-IP SPK ו-Carrier-grade Aspen Mesh, הבנויים על ארכיטקטורה מבוססת שירות ליבת 5G, מאפשרים תמיכה בעומסי עבודה של 5G לצד עומסי עבודה קיימים של 4G, עם אלסטיות רשת ויישום של ניהול תעבורה גרנולרי, אבטחה ומדיניות גישה לתעבורה, ביציאה ממנה ובין Kubernetes clusters (אשכולות). עם תמיכה מרובת פרוטוקולים, ספקי השירותים יכולים להמשיך לייצר רווחים בצורה חלקה מתעבורת רשת 4G תוך כדי מעבר ל-5G.

העברת יישומים מודרנית בקנה המידה הדרוש

חברת F5 התפתחה במהירות במהלך השנים האחרונות ומציעה את סט הטכנולוגיות הרחב ביותר לאבטחה והעברת יישומים ללקוחותיה מקרב הארגונים הגדולים בעולם – מפעלים, נותני שירותים, מוסדות פיננסיים וחינוכיים, ארגונים ממשלתיים ומותגים. פתרונות BIG-IP SPK ו- Carrier-Grade Aspen Mesh הם חלק מפורטפוליו מקיף של פתרונות F5 המאפשרים ללקוחות לפרוס יישומים מודרניים ואדפטיביים כדי לענות על הדרישות הגוברות בעולם הדיגיטלי של ימינו.

מגוון פתרונות F5 עוסקים במגוון רחב של שימושים מודרניים באפליקציות, החל מהדרישות המורכבות ביותר של נותני שירותים ותעשיות בנקאיות וכלה בתוכנות ו-SaaS לארגוני אנטרפרייז, המותאמים לצרכים של מפתחים וצוותי DevOps.

תוכנה כשירות מה saas

Software as a Service  מודל כלכלי המאפשר מכירת שירות תוכנה באתר הספק, על פי רוב בענן, מהווה מודל חלופי לרכישת תוכנה ורישיונות תוכנה קבועים המותקנים במחשבים או שרתי החברה הרוכשת.

חדשות טכנולוגיה ישראל

מקור סקופר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *