שירות ספוטיפיי יושק בדרום קוריאה במחצית הראשונה של 2021

שירות ספוטיפיי יושק בדרום קוריאה במחצית הראשונה של 2021

Spotify ספוטיפיי (NYSE: SPOT) הודיעה היום שתשיק את השירות שלה בדרום קוריאה במחצית הראשונה של 2021. שירות המינויים להזרמת אודיו הפופולרי ביותר בעולם. כעת Spotify ייתן למאזינים הקוריאנים גישה ליותר מ-60 מיליון רצועות ויותר מ-4 מיליארד רשימות השמעה. ההשקה תאפשר לאמנים קוריאנים להגיע לחובבי המוזיקה מקומיים שלהם. גם ל-320 מיליון המאזינים של ספוטיפיי ברחבי העולם. חדשותIT שירות ספוטיפיי

שירות ספוטיפיי

שירות ספוטיפיי

ספוטיפיי פרמימיום בתשלום וגם שירות חינמי 

כאחד משוקי המוזיקה הגדולים שצומחים במהירות הרבה ביותר בעולם. ושוק המוזיקה השישי בגודלו בעולם. דרום קוריאה ממלאת תפקיד חשוב במשימה של ספוטיפיי לתת הזדמנות למיליון אמנים יוצרים להתפרנס מהאמנות שלהם ולמיליארד חובבים את ההזדמנות להנות ולקבל השראה ממנה. ספוטיפיי רוצה לעזור להאיץ את הצמיחה של כל סביבת הזרמת המוסיקה של קוריאה, שירוויחו ממנה האמנים, חברות התקליטים, המפיצים והמעריצים.

מחברים את דרום קוריאה עם העולם המוזיקלי 

“אנחנו נרגשים מההשקה הקרובה שלנו בדרום קוריאה. שוק שמוכר כמוקד של מוזיקה, תרבות וחידושים טכנולוגיים”. אמר אלכס נורדסטרום, המנהל הראשי של עסקי הפ’רימיום של ספוטיפיי. “ספוטיפיי היא שותפה של תעשיית המוסיקה הקוריאנית כבר הרבה שנים. אנחנו גאים להיות חלק מהסיפור הגלובלי של הפופ הקוריאני, ומציגים את הסוגה בפלטפורמה שלנו ומאפשרים לגלות אותה בכל העולם, מאסיה ועד ארה”ב, דרום אמריקה, אירופה והמזרח התיכון. אנחנו מצפים לעבודה עם השותפים המקומיים המוערכים שלנו כדי לגלות עוד אמנים קוריאנים, ולחבר אותם עם מעריצים בקוריאה ובכל העולם”.

ספוטיפיי היסטוריה והיסטריה של מוזיקה ברשת 

שימו לב להיסטוריה של פלטפורמת המוסיקה הבינלאומית.

מאז הופעת הבכורה של הפופ הקוריאני בספוטיפיי ב-2014. המאזינים הזרימו יותר מ-180 מיליארד דקות. הם הוסיפו רצועות פופ קוריאני ליותר מ-120 מיליון רשימות השמעה בספוטיפיי. החלק של ההאזנה לפופ קוריאני גדל ביותר מ-2,000% בשש השנים האחרונות. כיום מרכז הסוגה של הפופ הקוריאני בספוטיפיי כולל תחום רחב של מוסיקה קוריאנית, כולל פופ קוריאני, היפ-הופ, אינדי, OST, R&B ועוד, וגם “RADAR Korea”, רשימת השמעה שמגלה מציאות חדשות של פופ קוריאני וחלק מתוכנית האמנים המתפתחים הגלובלית של ספוטיפיי. המרכז נמצא ב-64 מדינות, כולל רוסיה, הודו, ברזיל ואיחוד האמירויות.

ספוטיפיי ישראל טלפון לחצו כאן לתמיכה 

מקור סקופר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *