חברות פרסום באינטרנט שישלמו לכם כסף

חברות פרסום באינטרנט שישלמו לכם כסף

הפרסום באינטרנט עובד זו עובדה. מלבד גוגל אדסנס יש לא מעט חברות פרסום שישמחו לשלם לכם כסף עבור שטחי הפרסום באתר שלכם. כך תייצרו כסף מהבלוג הפרטי ומהנכסים הדיגיטליים שלכם. 

חברות פרסום באינטרנט מדיה נט

חברות פרסום באינטרנט מדיה נט

חברת Media.net פועלת במודלים של  CPA, CPM, and CPC

Media.net רשת מודעות מעולה. היא יכולה פלטפורמה נוספת עבור בלוגרים חדשים ומבוססים כאחד,

Media מציעה מודעות בהקשר של תכניות מחיר לרכישה, מחיר לאלף הופעות ותוכניות עלות לקליק. הוא מופעל על ידי בינג ויאהו כך שאיכות המפרסמים גבוהה מאוד.

Propeller Ads בורסת פרסום לגיטימית ומצליחה פרסום באינטרנט

את הפלטפורמה של Propeller Ads הכרתי במהלך שנת 2020. יש לה פלאג אין מותאם וורדפרס ולא מעט אפשריות להרוויח מפרסום באינטרנט. אם אתם רוצים לאתר מקורות הכנסה נוספים לבלוג שלכם היא בהחלט יכולה להיות אחת מהן. גם היא פועלת במתכונת של  CPA, CPM, CPC

מדובר רשת מודעות פופולרית עבור בלוגרים שעובדים במספר ז’אנרים וסוגי ומודעות רספונסיביות, התשלום נעשה במודלים מקובלים של תשלום כמו תשלום עבור לאלף הופעות, תשלום לקליק ועוד.

 איתור קלפי רשויות מקומיות

איתור קלפי רשויות מקומיות

Revenuehits משלמת לכם החל מרווח של 50 דולר

סף התשלום ברוב הפלטפורמות הן כ100 דולר. כאן תוכלו לקבל כסף לחשבון הבנק שלכם החל מרווח של 50 דולר. כמה אפשר להרוויח באמצעות הפרסום באינטרנט? בלוגרים מדווחים על הכנסות של עד 100 דולר ביום וזה לא מעט כסף.

Revenuehits היא רשת מודעות המבוססת על מחיר לרכישה אשר משלמת לבעל האתר עבור כל פעולה שהושלמה באתר שבבעלותם. אבל שימו לב, במיוחד אם אתם בלוגרים מתחילים:

  • הפלטפורמה אינה משלמת עבור קליקים או הופעות בשונה ובזה היא שונה מרשתות אחרות
  • מודל התשלום שלה מזכיר מאד מודל רשתות שותפים (שאני באופן אישי פחות אוהב והיא פחות מתאימה לבלוגרים מתחילים )
  • התשלום מתבצע באמצעות  Payoneer,או העברה בנקאית ו- PayPal.

להרוויח פרסום באינטרנט כתוב מאמרים כדי להרוויח כסף עם תשלום לפי קליק

כמה אתרים מובילים משלמים ליוצרי תוכן אחוז מסוים מהכנסות המודעות. אז, סופר טוב יוכל להרוויח הכנסה פסיבית על ידי מינוף רק כישורי כתיבה טובים בתפקיד שיווקי ומכירות. התעשייה דורשת תוכן שמוביל תנועה לאתר המפרסם. כאשר האתר מתקדם, חלה גם עלייה בהכנסות הפרסום של האתר.

איך אפשר למצוא חברות פרסום באינטרנט שישלמו לכם כסף

רשימת חברות פרסום באינטרנט שישלמו לכם כסף רשימת פלטפורמות הפרסום שישלמו לכם כסף עבור פרסום באתר שלכם חוץ מגוגל אדסנס עולם הפרסום הדיגיטלי. כיצד להרוויח כסף מאתר אינטרנט, שיפור מהירות אתר וורדפרס בקלות, קידום אתרים, איך להביא תנועה איכותית לאתר שלך. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *