קלף מלוכלך סרט ברידג' yes דוקו: הצצה למשחק הקלפים הפופולרי בהיסטוריה

קלף מלוכלך סרט ברידג' yes דוקו: הצצה למשחק הקלפים הפופולרי בהיסטוריה

זה לא משחק קלפים רגיל. הוא משלב טקטיקה ואסטרטגיה לצד יכולת נרכשת וידע. מסקרן אתכם? צפו בדוקומנטרי החדש: קלף מלוכלך סרט ברידג' yes דוקו הצצה למשחק הקלפים הפופולרי בהיסטוריה.

קלף מלוכלך סרט צילום מסך יוטיוב

קלף מלוכלך סרט צילום מסך יוטיוב

סדרה חדשה בערוץ yes דוקו מאחורי הקלעים של הברידג'

הוא אולי לא המשחק של העם, אבל בעולם הוא חוצה גבולות ותרבויות.

הוא אולי מוכר לכם רק בשם, אבל ברידג' הוא משחק הקלפים הפופולרי בהיסטוריה, המונה מיליוני מעריצים מושבעים בבתי אבות ברחבי העולם. לצד זאת, ברידג' הוא גם משחק חסר רחמים, בו שחקני עלית ממומנים על ידי מיליארדרים המתחרים באליפויות אקסקלוסיביות ליחידי סגולה.

עוד באתר – מה קרה לשולי? מי הציל את שולי? 

כאשר לוטן פישר, שחקן הברידג' הטוב בעולם, מואשם ברמאות על ידי יריבו המושבע – האלוף הנורווגי בויה ברוגלנד, עולם הברידג' ניצב בפני השערורייה הגדולה ביותר בהיסטוריה של הספורט.

בשנת 2015 פורסם באתר ynet כי בויה ברוגלנד הנורבגי, שהיה חבר בצוות של השחקנים הישראלים אך עזב אותם, כתב פוסט ארוך המתייחס למשחקים ספציפיים ומראה כי בכמה וכמה מקרים הישראלים רימו לכאורה – אך לא סיפק בתחילה הוכחות לרמאות שכזו. "מקנאים בי", טען בתגובה פישר שנחשב ל"ילד הפלא של הענף".

יוצרי הסרט החדש קלף מלוכלך בערוץ יס דוקו

הבמאי דניאל סיון ("איוון האיום") מביא סיפור מרתק, קצבי ומותח, על עולם ססגוני ותחרותי שבד"כ נסתר מן העין, שבסיסו עומדת השאלה עד כמה רחוק תהיה מוכן ללכת כדי להיות הטוב ביותר בעולם?

הסדרה הופקה עבור yes דוקו בתמיכת קרן מקור לסרטי קולנוע וטלוויזיה.

 

מתי הומצא משחק הברידג"?

מקורו של משחק הברידג' 'בוויסט (קריאה לשתיקה) ומתוארך לשנות ה -1500. המילה גשר נחשבת לתרגום לאנגלית של המילה הרוסית Biritch (רוסית ויסט). בשנות ה-1900 הפך הגשר למשחק הקלפים הפופולרי ביותר באנגליה, והחליף את הוויסט. בשנת 1925 האמריקאי, הרולד ס. ואנדרבילט, הציג מערכת ניקוד חדשה וזה הפך לגשר חוזה, אותו אנו משחקים היום.

צפו בווידאו לקראת שידור צפייה ישירה יס דוקו קלף מלוכלך פרק 1 לצפייה ישירה you tube

איך יוצרים קשר עם שירות לקוחות yes טלפונים שעות פעילות

טלפון יס 1-800-20-8000 או 2080* . למתקשרים מחו"ל: 97297615858+ ​

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *