מנגן ושר פרקים מלאים yes הסדרה על הזמר המזרחי מראש העין

מנגן ושר פרקים מלאים yes הסדרה על הזמר המזרחי מראש העין

אז ראשית נתחיל עם הספוילר הכי חשוב על הסדרה. לא מדובר בסיפור ביוגרפי של זמר ידוע. אבל מנגן ושר פרקים מלאים yes הסדרה על הזמר המזרחי מראש העין, יכול להיות בקלות קטעי אוטוביוגרפיה של חצי מהזמרים המזרחיים המקוריים. גם של כאלו של זמרי פופ מזרחי. חצי קוקו בן 19, קצת מסיפור החיים של זוהר ארגוב, קצת משוקו של שלום חנוך ויש לנו את הזמר המיוסר הסובל אשר שואף בדרך לפסגה. מה קבלנו? סדרה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה ב-yes.

מנגן ושר פרקים מלאים yes

מנגן ושר פרקים מלאים yes צילום מסך מתוך יוטיוב

מי שר את הביצוע המקורי למנגן ושר? מי כתב את השיר?

שם הסדרה הוא השיר שבצע אבנר גדסי, מאחרוני דור הנפילים של הזמר המזרחי, דור הקסטות. הוא פרץ לתודעה בשנת 1980 עם השיר "מנגן ושר" בפסטיבל הזמר המזרחי מילים: משה בן-שאול, עיבוד: אלדד שרים. השיר זכה במקום השני. גדסי נשאר אתנו לתמיד ואף בצע את השיר נפרדנו כך שכתבה סמדר שיר. בעיני הוא תמיד יהיה רוקר מזרחי מהסוג שכבר לא צומח כאן. בסוף שנות התשעים ראיתי אותו בכמה הופעות במועדוני זמר בתל אביב. זו הייתה חויה בלתי נשכחת!

מנגן ושר והאור קרב
שוב מתחיל לי רחוב שוב הבוקר בא,
וחולף בי לילה שהיה כאב –
סוף היאוש, ראשית תקווה.

על מה הסדרה החדשה ב yes? מי משחק בה? מי זה חובב צברי? 

דרמה חדשה וסוחפת בכיכובו של הזמר המוכשר בר צברי , במרכזה מוסיקאי צעיר ומוכשר מראש העין, גילי חדד, שהחלום הגדול שלו הוא להוציא שיר לרדיו.

הוא גדל כילד פלא שהופיע במועדונים של אביו, שנטש בהמשך את המשפחה ומאז הוא הילד הגדול שלוקח אחריות על המשפחה.

ומה מאפיין זמר מזרחי יותר מאשר המסירות לאמא, דפנה דקל. אבל יש לו אחות תיכוניסטית מורדת אות הקים אור אזולאי. ואיך אפשר במשפחה מזרחית מראש העין בלי אח ג'ובניק שלא עוזר בכלום אותו מגלם עדי אלון. הביקורת של על הסדרה היא בדיוק פה. תגידו לי, חסר חיילים ביחידות מובחרות שמגיעים ממשפחות קשות יום? אי אפשר היה לפרגן לנו באיזה חייל בסיירת מטכ"ל. מה ג'ובניקים יצאו מבני עדות המזרח? האם לא היו שם חיילים שלקחו חלק במלחמות ישראל, עוד לפני הקמת שכונת אנשי הקבע בראש העין? לא נורא.

בר צברי סדרה חדשה yes צפייה ישירה vod 

גילי עובד באולם אירועים, מופיע בחפלות קטנות עם קלאסיקות מזרחיות. הוא מצליח לאסוף כסף להקלטה באולפן ואף מנסה לרתום אליו את יהודה קיסר, האחד והיחיד, הנדריקס המזרחי, בכבודו ובעצמו.

אלא שכשסוף סוף מגיע יום ההקלטה הוא מקבל ידיעה על מות אביו באופן מפתיע ואפילו מתמיה. וכך גם במותו הצליח האב להרוס לו את החלום.

ומה יקרה עכשיו?  הוא צריך לטפל בחובות שהשאיר אביו למאפיונר המקומי, (ששון גבאי) והוא נאלץ לעבוד כנהגו הפרטי. מה שמתחיל בעוינות גדולה בין השניים, לאט לאט מוליד מערכת יחסים מורכבת ואישית שמטלטלת את המשפחה כי דווקא בזכותו הוא מצליח לקדם את הקריירה המוזיקלית שלו ולקבל אולי את האב שאף פעם לא היה לו.

 ועכשיו לקראת שידור צפו בווידאו פרק 1 המלא מנגן ושר סדרה ישראלית yes 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *