האודישן של רון וקנין אקס פקטור 2021 צפו בווידאו עומד בשער

האודישן של רון וקנין אקס פקטור 2021 צפו בווידאו עומד בשער

מי רוצה לשמוע מוסיקה ישראלית בימים אלו יכול לבחור בין הזמר במסכה לבין התכנית מספר 1 על המסך- האודישן של רון וקנין אקס פקטור 2021 צפו בווידאו עומד בשער. צפו בווידאו בסוף הכתבה. כל מה שצריך לדעת לפני ביצוע אודישנים.

שתי התוכניות מספקות ערב מלא בהפתעות. בערוץ 12 נחשפים הזמרים ובערוץ 13 הם מתחילים את דרכם בתקווה להגיע לאירוויזיון 2022 שייערך בטורינו שבאיטליה.

האודישן של רון וקנין צילום מסך יוטיוב

האודישן של רון וקנין צילום מסך יוטיוב

רון וקנין עומד בשער אקס פקטור לאירוויזיון 2022

עומד בשער הוא אלבומו השביעי של הזמר והמלחין עמיר בניון שיצא לאור בספטמבר 2008, האלבום כולו מוקדש לגאולה היהודית ולבואו של מלך המשיח, וכל שיריו נכתבו על ידי בניון.

הכוכב האב 2022 אודישנים 

איך לעבור אודישן בהצלחה אקס פקטור, תכניות ראליטי

  1. הכן מראש ביצוע הכר אותו היטב ואל תשנה אותו לפני העלייה לבמה.
  2. בדוק את העומק של ההבעה שלך, החיצונית והרגשית – דעו מאיפה אתם מתחילים, מאיפה באתם, והיכן תגיעו.
  3. למדו לבטא בדירה ובקול בזמן הנכון – אל תופיע בתחפושת באקס פקטור, זה שמור לזמר במסכה בערוץ 12, אבל תלבש משהו שמרמז על הדמות שאתה משחק.
  4. תמיד היכנס לאודישן עם תוכנית של מי אתה רוצה שהדמות שלך תהיה. אתה רוצה לקחת את כולם בחדר איתך למסע שלך דרך הסצנה.
  5. המטרה החשובה ביותר היא ליצור רושם מתמשך כך שמנהל הליהוק ירצה לעקוב אחרי הדמות שלך מחוץ לחדר. זכור שאתה שחקן וזהו עסק של "הסתכל עלי", אז תגרום להם להסתכל עליך – תוך התחשבות, כמובן, בנסיבות הנתונות של הסצנה והדמות. תהיה האני הטוב ביותר שלך.

זכרו שהיציאה לאודישנים, לא משנה אם זה אקס פקטור או הכוכב הבא. היא הצעד הראשון בהפיכתו לשחקן. עיין באתרי האינטרנט של חברות התיאטרון המקומיות ובדוק אם יש פרסומים לאודישנים הקרובים. זכור: זה בסדר אם אתה לא מקבל את התפקיד – הניסיון הוא שחשוב.

לפעמים התוצאה של אודישן לא קשורה לביצועים שלך. אולי אין לך "המראה" שהבמאי רוצה. זו אמת קשה, אבל קבל את זה שאתה לא מיועד לכל עבודה. נסה לא להתעכב על החלקים שאתה לא מקבל.

ומי עוד עלה לאודישן בעונה החדשה? הנה המועדפים שלי!

אוריה אזערי – נשבע

טרנטה גרוב מאשין – יללי

שימי תבורי אקס פקטור 2022 האחד והיחיד שבצע את חיפשתי שירים לצאת לעולם

עדי כהן ולירון לב – Nothing Compares To You

האודישן של רון וקנין אקס פקטור 2021 צפו בווידאו עומד בשער. השיר של עמיר בניון שהרים את האולפן של ערוץ 13 X FACTOR. עדכונים חדשות ספוילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *