צל בענן חדש בקולנוע סרט על מלחמת העולם השנייה

צל בענן חדש בקולנוע סרט על מלחמת העולם השנייה

חדש בסינמה סיטי ובבתי הקולנוע בישראל. במסגרת סדרות מלחמת העולם השנייה עולה לאקרנים הסרט, הפמינסטי משהו, אודות הלוחמת האגדית. רוצים לצפות בסרט מלחמה מומלץ לצפייה ישירה? קבלו את צל בענן צפו בווידאו עם תרגום עברית מובנה.

צל בענן חדש בקולנוע סרט על מלחמת העולם השנייה

צל בענן חדש בקולנוע סרט על מלחמת העולם השנייה

על מה הסרט החדש "צל בענן" Shadow in the Cloud

ימיה האחרונים של מלחמת העולם השניה. הטייסת מוד גארט מצטרפת אל יחידת מפציצים בריטית. חוליית הלוחמים הגברית מתקשה לקבל את נוכחותה של מוד, ונוהגת בה בחשדנות. עם הזמן הקסם האישי שלה כובש את ליבם.

אך מספר אירועים מסתוריים ופרטים נסתרים מעברה מעוררים בהם ספק שמא היא נמצאת במשימה סודית. האם הגברים ביחידה יצליחו להתגבר על החשדנות ולהתאחד סביב מוד בעודם נאבקים בנוכחותו של אויב זר בחיקם?

למעשה קבלנו על המסך סרט אודות מלחמת העולם השנייה אבל מזווית נשית. התסריט והעלילה הותאמו מעט למציאות של ימנו. אבל אני לא חושד שהסרט החדש שייך לאסכולה דויטרונומיסטית.

המתח בסרט נבנה אט אט.

בהתחלה כמו חדר תיאטרון על אישה מוקפת בהטרדות, מרוחק מהאפשרות להיות מסוגל לעמוד מולם פיזית. יחד עם ההערות הגסות שלהם, הגברים על הסיפון מפקפקים באמינותה ובשליחותה, אם כי קול אחד של בחור בשם קווייד (טיילור ג'ון סמית') עומד בעדה מול האחרים.

החלק הראשון של הסרט מתאר ​בעיקר את מורץ בתוך הצריח, וזה בזכות ההופעה שלה אבל גם התיאור של הסרט את המרחב הקלסטרופובי שהקטע לא מרגיש אינרטי; לפעמים, אתה אפילו צריך להזכיר לעצמך שלא ראית את הגברים כמו שאתה חושב. למרות שליאנג בוגדת בכמה מקרים כדי להראות מה קורה למעלה (עם דימויים בימתיים, דמויי חלום של אור אדום וירוק), זה מקרה חזק של התרחיש ודיאלוג מדויק שנותנים לדמיון שלנו להשלים את החסר, וגורמים לנו גועל נפש.

צפו בווידיאו Shadow in the Cloud טריילר חדש בקולנוע תרגום עברית מובנה כרטיסים לסרט 1+1 ניתן לרכוש באמצעות הטבות בכרטיסי אשראי. למעשה מרבית חברות האשראי מאפשרות רכישת כרטיסים לסינמה סיטי, יס פלנט, הוט סינמה, מובילנד רב חן ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *