הספירה לאחור סרט חדש בקולנוע צפו בווידאו

הספירה לאחור סרט חדש בקולנוע צפו בווידאו

יש סרטים שאתה פשוט מחכה שהם יעלו למסכים. שנת 2022 כבר הביאה כמה כאלו. עכשיו אמליץ לכם על אחד חדש מרתק ומסקרן. קבלו את הספירה לאחור סרט חדש בקולנוע צפו בווידאו.

הספירה לאחור סרט חדש בקולנוע

הספירה לאחור סרט חדש בקולנוע

המשימה להחזיר את הירח למקום!

בלב עלילת הסרט כוח מיסתורי שמזיז את הירח ממסלולו ומוביל אותו לקראת התנגשות קטלנית עם כדור הארץ.

רגע לפני שנצלול לעלילה, נזכיר את הקשר עתיק היומין בין האדם לירח. כל הכוחות שייחסו לו ועל לוח השנה הירחי. בעשור האחרון שוב זכה הירח לעדנה ובני האדם מנסים להגיע אליו באמצעות חליליות מחקר. הסרט החדש מביא זווית קצת אחרת על מה שיכול להיות הצד האפל של הירח.

עוד באתר שנת הנמר 2022 הורוסקופ 

נשמע לכם פשוט ? בעוד הספירה לאחור להשמדת העולם מורה על שבועות בודדים לפני ההתנגשות כדור הארץ מחפש גיבור. ג'ו פאולר, מומחית של נאסא ואסטרונאוטית לשעבר, משוכנעת שיש בידה את הפתרון למנוע את הקטסטרופה ולהציל את האנושות. זוכרים מי עשה את זה לפניה? ג'ף גולדבלום ביום השלישי.

יחד עם בריאן הרפר, אסטרונאוט נוסף, ואיש תאוריות קונספירציה בשם קיי.סיי האוסמן, היא יוצאת לשכנע את הרשויות לאפשר לה לטוס לחלל ולמנוע את ההתנגשות. המסע של הגיבורים הלא טיפוסיים הללו לחלל, בו הם משאירים מאחור את יקיריהם, יחשוף בפנינו שהירח הוא אינו מה שחשבנו.

הפקת הענק החדשה של אשף סרטי האסונות רולנד אמריך ("היום השלישי", "היום שאחרי מחר") מוציאה ואתנו למסע בלתי נשכח לחלל במרוץ נגד הזמן למנוע את הכחדתו של כדור הארץ.

מי השחקנים בסרט הספירה לאחור 2022 Moonfall

האלי ברי תעשו כבוד לשחקנית האפרו-אמריקאית הראשונה שזוכה באוסקר כשחקנית ראשית.

פטריק וילסון שמשחק בכל סרט טוב בקולנוע. "ילדים קטנים", "פנטום האופרה" וכמובן אד וורן במסגרת היקום הקולנועי של לזמן את הרוע.

ג'ון ברדלי, מייקל פנה ודונאלד סאת'רלנד, "הספירה לאחור" מבטיח להיות אחד מאירועי הקולנוע הגדולים של 2022.

לקראת שידור צפו בווידאו הספירה לאחור לצפייה ישירה כרטיסים 1+1 לקולנוע בכרטיס אשראי

 

המלצה לצפייה בסרט מדע בדיוני . הספירה לאחור סרט חדש בקולנוע צפו בווידאו החדש 2022 סרטים בווידאו אונליין VOD. המלצות וביקורת, רשימת שחקנים, על מה הסרט Moonfall. אתר הסרטים.

חשוב לזכור – סרט בעל שם דומה יצא בשפה הרוסית בשנת 2016. אז בואו לא נתבלבל בין שני הסרטים. אגב שניהם טובים וראויים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *