סרט על מסע בזמן נטפליקס 2023 פרויקט אדם

סרט על מסע בזמן נטפליקס 2023 פרויקט אדם

בתעד יוצא דופן הכריזה נטפליקס על רשימת הסרטים שתעלה באפליקציה לצפייה ישירה כבר בתחילת השנה אחד הסרטים החשובים והטובים הוא סרט על מסע בזמן נטפליקס 2023 פרויקט אדם לצפייה ישירה והורדה. מדריך צפייה ישירה עם דרייב לסרטים חדשים.

פרויקט אדם בנטפליקס ישראל לצפייה ישירה 

סרטו החדש של המפיק Stranger Things, שון לוי, מככב ריאן ריינולדס בתור "טייס מטייל בזמן שחובר לעצמו הצעיר ולאביו המנוח כדי להשלים עם עברו תוך הצלת העתיד". בסרט מככבות גם זואי סלדניה, קתרין קינר  וגם הכוכבת העולה ווקר סקובל.

אנסטסיה מסע בזמן

נסיכה רוסית חומקת מאיום על חייה בעזרת שער שמאפשר מסע בזמן, מגיעה לארה"ב בשנות ה-80, ומנסה למצוא דרך להציל את בני משפחתה בעבר וללמוד איך להתנהל בהווה.

זרה לצפייה ישירה בנטפליקס עונות מלאות

סיפור אפי זה הוא עיבוד של סדרת ספרי הפנטזיה הרומנטית הפופולרית שכתבה דיאנה גבלדון המתמקדת בזוג אוהבים שלא יכולים להתאחד. בכיכוב:קטרינה באלף,סם היואן,טוביאס מנזיס יוצרים: רונלד די מור.

פרדוקס קלוברפילד לצפייה ישירה בנטפליקס

קבוצה של מדענים יוצאת למשימה בחלל, במטרה לשים סוף למשבר האנרגיה שמשסע את כוכב הלכת שלהם. עד מהרה הם מוצאים את עצמם במציאות חלופית אפלה במיוחד.

אינסוף סרט מומלץ עם מארק וולברג 

אדם שמתקשה להתמודד עם חזיונות מגלגולי חייו הקודמים מצטרף לצוות של לוחמים שעברו גלגול נשמות – ונלחם עימם באויב שנחוש לחסל את האנושות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *