כמה עולה קידום אתרים אורגני

כמה עולה קידום אתרים אורגני

אנחנו בתקופת מיתון . לא מעט עסקים עברו לתחום המכירות באינטרנט ולכן השאיפה של כל בעל עסק , ולא משנה באיזה תחום הוא להרחיב את מחזור המכירות והרווח באמצעות נוכחות ברשת. עכשיו נשאלת השאלה כמה עולה קידום אתרים אורגני והאם הוא שווה את הכסף שאפשר להשקיע בקידום בתשלום .

כמה עולה קידום אתרים אורגני

כמה עולה קידום אתרים אורגני

סיפורה של שפחה עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה- מדינת גלעד נגד העולם

גם עסקים גדולים מחשבים מסלול מחדש

חברות גדולות פועלות באמצעות חטיבות . את עיקר השירותים לתאגיד נותן אגף מערכות המידע. יש את צד הביזנס ואת צד ה IT. בעסקים קטנים ובינוניים את החלוקה הדיכוטומית הזו. בעל העסק מקבל את ההחלטות על קידום האתר לפי מיטב יכולת השיפוט שלו ולעיתים מגייס קרוב משפחה מוכשר. האם זה מספיק ? לא במצב הנוכחי.

איזון בין קידום אורגני לקידום ממומן

הקידום האורגני הוא נשמת אפו של אתר אינטרנט עסקי. קידום עסקי תמורת תשלום יכול לפעול במהירות תגובה מהירה יותר אבל תהיה לו השפעת קצרת טווח ולא תמיד תביא תוצאות מצופות.

כל עסק  שואף להוציא פחות כסף ואת מה שהוא מקצה לשיווק וקידום האתר הוא שואף להשיא בצורה יעילה יותר.

קידום אורגני פירושו ראייה לטווח ארוך

כתבות אקטואליות על הסביבה העסקית של העסק שלכם תמיד יביאו גולשים עם עניין בתוכן מקורי ואיכותי. הגולשים האלו יהפכו בסופו של דבר ללקוחות.

דווקא בתקופה בה מחירי הקליק PPC יורדים בבורסות המסחר בשטחי הפרסום הדיגיטליים זה הזמן להשקיע בקידום אורגני. כיום ניתן לרכוש כתבה מקצועית מונחית מילות מפתח במחיר של כ 75 שקלים עד 100. אל תשלמו יותר מזה. בהשקעה של כ 2000 שח אפשר לשדרג את האתר של העסק, כולל מחקר מילות מפתח של מקדם האתר.

יש לכך סיבה טובה. הרבה עסקים יוצאים עכשיו מהמשחק , עסקים נסגרים והסביבה העסקית הופכת ליותר מצומצמת. בעל העסק שהוא גם בעל האתר צריך להביא לשולחן את התובנות העסקיות שלו.

מקדם האתר יביא את הפתרון היצירתי לסחוט מהלימון לימונדה. הפיתוי של כסף מהיר וקל מבעלי עסקים בלתי מעורערים אשר נואשים ליצור הכנסות מהירות ומכירות באינטרנט הוא חזק יותר מאשר מתמיד . קל לבחור בשיטות של נשלם ונביא את הלקוח .

האמת היא כמו תמיד באמצע .

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *