משפחת שדה פרק 3 זה פשוט נורא לא הסדרה אלא המצב

משפחת שדה פרק 3 זה פשוט נורא לא הסדרה אלא המצב

הלו בוקר טוב תתעוררו. אם אתם לא מכירים את הכותרת או לא יודעים על מנ אני מדבר, אז אתם כנראה לא צופים בסדרה הכי טובה על המסך. על מה מדובר ? משפחת שדה פרק 3 לצפייה ישירה.

אלין או ליאם: מי הילד המועדף? משפחת שדה פרק 3 לצפייה ישירה 

פגשתי אנשים בחיי שהיו להם אחים קטנים, או היו ילדי סנדוויץ’. ילדים ממשפחות חדשות, משפחות ישנות ואיך שאתם לא רוצים. ואני מה אני אם לא בן בכור. אז תמיד הייתה לי הרגשה טובה ולכן לא הייתי צריך אף להתחבט בשאלה היכן מקומי בכל המשפחה. .

משפחת שדה פרק 3 זה פשוט נורא לא הסדרה אלא המצב

משפחת שדה פרק 3 זה פשוט נורא לא הסדרה אלא המצב

אבל מה קורה אם אתם הילדים של הזמר הכי אהוב ומצליח במדינת ישראל?  ואתם גם ילדים של אישה מצליחה בזכות עצמה, שכבר נשואה לאחת הדמויות המוערכות בביצת הסלב. לך תצא מזה עכשיו.

עוד באתר

ומה יש לאילנית להגיד על המצב בסדרה משפחת שדה לצפייה ישירה פרקים מלאים הוט ?

זה נורא פשוט נושא. כמו למשל לשאלה למי חגגו בת מצווה או בר מצווה יותר יפה וגדולה ? אלין עונה בבת אחת – לי. היא החליפה את כל הלוקים, שמלות ומה לא. ואילנית מגלה לנו סוד.

אני לא חוזרת הביתה אם אני קונה רק אחד. נשמע לכם מוכר ?

ליאם סליחה חיים של אמא – על אלין. זה מה שעונה אילנית ברוב חן ובתמימות על השאלה – קוראים לך לבית ספר ואומרים לך שיש לך תלמיד מצטיין . ואז אלין מסכמת – אני ילדה שנותנת נחת וליאם עונה לה – אני נותנים לי נחת.

משפחת שדה היא סדרת דוקו-ריאליטי שעוקבת אחר חייהם האישיים של בני משפחת שדה: אילנית לוי, אלירז והילדים ליאם ואלין גולן, ילדיה של אילנית מנישואיה הראשונים. בסדרה נחשפים חייהם האישיים של בני המשפחה – החל מההיריון הראשון של אילנית ואלירז, דרך החזרה בתשובה של אלירז, המסע של אלין אל עולם השירה והמשחק, הגיוס של ליאם לצבא ועד ללידה של אריאה,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *