גמר גביע המדינה 2023 שידור ישיר כדורגל 23/05/2023

גמר גביע המדינה 2023 שידור ישיר כדורגל 23/05/2023

לאחר משחק הפתיחה המאכזב של הירושלמים בתחילת העונה היה נדמה כי הם בדרך לליגה הלאומית. מי היה מאמין ששמונה חודשים לאחר מכן עם יתייצבו באצטדיון סמי עופר למשחק על הגביע המוכסף מול מכיב נתניה. מתי משחקים? מתי יש שידור ספורט לייב?. גמר גביע המדינה 2023 שידור ישיר כדורגל 23/05/2023.  משחקי כדורגל ישראל.  צפייה ישירה, טבלאות, חדשות ספורט.

שידור ישיר משחק גמר גביע המדינה 2023 שהמנצחת בו זוכה בתואר מחזיקת הגביע לשנת 2023, נערך במעמד כבוד נשיא המדינה מר יצחק הרצוג.

עדכון 25/05/2032 שעה 23:46

הקהל התפרץ למגרש לאחר שבית”ר ירושלים נצחה 3-0. כבוד הנשיא יצחק הרצוג פונה מעמדת חלוקת המדליות והגביע על ידי המאבטחים. טקס ההנפה לא התקיים נכון לעכשיו. לפי תקנון ההתאחדות, יש מצב שבו הגביע יישלל מבית”ר ירושלים.

סוגרים עונה עם הגביע של המדינה! גמר גביע המדינה 2023 שידור ישיר יום שלישי 23/05/2023 

ישראלים אוהבים כדורגל. לא משנה אם הם השיגו כרטיסים פנויים למשחק הגמר או פשוט צופים על המסך. כל מה שצריך זו טלוויזיה איכותית באיכות שידור HDR או איכות שידור 4K. מה רואים היום?. שידור ספורט לייב אצטדיון סמי עופר חיפה הצטרפו לשידור החי ותוכלו לצפות בשידורי כדורגל חיים.

 עוד באתר – איך מבטלים תשלום בביט ?

המשחק האחרון של העונה שיקבע מי תהיה מחזיקת הגביע שידורי ספורט ישירים 

שתי הקבוצות שיופיעו למשחק גמר הגביע הן הפתעה בפני עצמה. בעוד מכבי נתניה החליפה מאמן באמצע העונה, זכתה בגביע הטוטו והעפילה לפלייאוף העליון, היריבה מירושלים היא סיפור אחר לגמרי. בתחילת העונה היה נדמה שהשחקנים בצהוב שחור בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. לא היה ברור אם תהיה בכלל קבוצה.

אולם ההתאוששות המפתיעה וחיזוק הקבוצה לאורך העונה, היו האקס פקטור של בית”ר ירושלים בדרך למשחק הגמר באיצטדיון סמי עופר. מה שנותר כעת הוא להמתין לשידור משחק גביע המדינה לייב ולראות האם ההרכב שניצח את מכבי תל אביב יתליח לקחת את הגביע מהקבוצה שניצחה את מכבי חיפה.

מתי המשחק איפה משודר? 

הגמר ייערך ביום שלישי 23/05/2023 בחיפה, אצטדיון הכדורגל סמי עופר. אף אחת מהקבוצות לא יכולה לראות משחק בית או שיש לה יתרון ביתיות. עשרות אלפי אוהדים מכל רחבי הארץ צפויים לגדוש את הכבישים המובילים לחיפה, רכבות הנוסעים והתחבורה הציבורית בזמן שאנו נצפה בבית במסגרת שידור ספורט לצפייה ישירה.

איפה אפשר לראות משחקי כדורגל בשידור ישיר לצפייה ישירה קישורי ספורט שעובדים 

חבילת ערוצי ספורט 1,2,3,4 עם שידורי הליגה האנגלית המעולה.

ערוצי הספורט 55 5 סטארס, חמש לייב, חמש גולד ועוד.

one ערוץ הספורט שתמיד כיף לצפות בו עם הליגה הספרדית.

צפו בווידאו פריצת אוהדי בית”ר ירושלים בגמר גביע המדינה

טקס ההנפה בוטל, מדליות נגנבו, נשיא המדינה הוברח ורשתות השערים נשרפו. מתוך משחק גמר גביע המדינה נגד מכבי נתניה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *