שלום סבג הכוכב הבא 2022 האודישן All Of Me צפו בווידאו

שלום סבג הכוכב הבא 2022 האודישן All Of Me צפו בווידאו

כמה מתחרים בתכנית הצליחו לקבל את המחמאות ואת העידוד שהוא קיבל?. תנסו להיזכר למי אסי עזר אמר אני שרוף עליו. קבלו את שלום סבג הכוכב הבא 2022 האודישן All Of Me צפו בווידאו.

איזה אודישן מעולה שלום סבג הכוכב הבא 2022  All Of Me צפו בווידאו

יש ביצועים שמתחילים בתור אודישן והופכים לביצוע אדיר שככל הנראה יישאר אתנו עוד הרבה זמן. אתם יודעים שאם זה היה תלוי בי לכבוד תכנית הגמר של הכוכב הבא 2022 הייתי נותן ניקוד על האודישן. אבל אני הריי לא קובע. מה כן?. אני מתלהב מהביצועים המרגשים של המתחרים ובעיקר הנהנה מההנחיה של אסי ורותם שהם חלק בלתי נפרד מהסדרה המשודרת בערוץ 12 לצפייה ישירה.

עוד באתר – אירועי חופש גדול פסטיבל כדורים פורחים מופעים הנחות הטבות 1+1 

אז מה היו לנו עד עכשיו העונה?. ליבי פנקר קצרה תשואות עם הביצוע לשיר הפרח בגני. כבוד למלך זוהר ארגוב שגם היום, כמעט 40 שנה אחרי רלוונטי ונכון מתמיד. ואיך אפשר בלי הביצוע לשיר מיכל אותו ביצע אליאב זוהר.

עכשיו הגענו לשלם סבג. הוא עלה על הבמה וישה בדיוק מה שרותם אמרה – יאללה שלום תן בראש. הפס הכחול התחיל לעלות והיה ברור כבר בהתחלה שהוא הולך לעבור ובגדול. פה לא צריך כפתור save של המנחים. השופטים והקהל אמרו את דברם הוא ממשיך לתכנית. מה אנחנו יכולים להגיד לו – לאחל בהצלחה.

מי לא עבר אודישנים? 

אריאל שאול "שבע בערב"
קארין אבלמן "River"
עמית לוי "Call Out My Name"
יחיאל אמיאל "Thinking Out Loud"
שובל בן הרוש "נגעת לי בלב"
מיכל בן דוד "Umbrella"
אביב קורן "בסוף זה רק אתה"

אז אם גם אתם צופים עכשיו בתכנית דעו לכם יש עו ד לא מעט אודישנים הכוכב הבא 2022 שמחכים לכם. חלק כולם תוכלו לראות בתכנית אבל את הטובים שבהם נוכל לצפות ברשתות החברתיות וכמובן כאן באתר עם דיווחים שוטפים מי הודח כבר מהתכנית ומי ממשיך עם הנבחרת המנצחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *