משחקי הבונקר סרט חדש 2022 צפו בווידאו ההמשך למשחקי הדיונון?

משחקי הבונקר סרט חדש 2022 צפו בווידאו ההמשך למשחקי הדיונון?

אם אתם מרגישים שבא לכם לצפות בסרט מתח מעולה בקולנוע יש לנו המלצה חמה עבורכם. מה חדש בקולנוע?. משחקי הבונקר סרט חדש 2022 צפו בווידאו ההמשך למשחקי הדיונון? הסרט שישאיר אתכם במתח ללא הפסקה L.A.R.P שצולל במהירות למאבק הישרדות מפחיד VOD

The Bunker Game משחקי הבונקר סרט חדש 2022 בבתי הקולנוע 

לפעמים כרונולוגיה בעולם הקולנוע היא דבר חשוב ולכן נתחיל עם קצת היסטוריה קרובה.

בשנת 2021 העולם עצר את נשימתו עת שודרה הסדרה משחקי הדיונון עונה לצפייה ישירה פרקים מלאים. ומה קורה השנה? בשנת 2022 מגיע לאקרנים הסרט המומלץ משחקי הבונקר.

הפעם המשחק הוא אמיתי. בלב העלילה נמצאת לורה, צעירה בת 25. במה היא עוסקת?. שחקנית ב-L.A.R.P.  זה למעשה משחק תפקידים בשידור חי.

משחק, שבו המשתתפים משחקים את הניצולים ממלחמה אטומית שגרים מתחת לאדמה בבונקר אטום. לאחר כמה תאונות מסתוריות, המשחק יוצא משליטה, והשחקנים עוזבים את הבונקר בזמן שהצוות נשאר מאחור כדי לחקור את היעלמותו של גרג, המוח של המשחק.

עד מהרה הם מוצאים את עצמם לכודים בבונקר ובסיכון גבוה. כשחלק מהם מתחילים להיעלם בדרכים מסתוריות, השורדים מבינים שמישהו שלקח שליטה על המשחק, משחק איתם משחק מעוות שצולל במהירות למאבק הישרדות מפחיד.

משחקי הבונקר סרט חדש 2022 צפו בווידאו ההמשך למשחקי הדיונון

משחקי הבונקר סרט חדש 2022 צפו בווידאו ההמשך למשחקי הדיונון

רשימת שחקנים The Bunker Game

רוברטו צארה

לסיכום

סרט מתח ואימה מומלץ לצפייה בבתי הקולנוע ובווידאו בעמוד זה
כמה הסרט נמשך?. 95 דקות
בכורה בקולנוע בתאריך  29/09/2022
הטבות בכרטיס אשראי 1+1, כרטיס שני לסרט מתנה יכולים לחסוך לכם כ 45 שח לזוג בבילוי בקולנוע.

מה זה L.A.R.P

LARP או משחק תפקידים חי הוא מונח שניתן ליישם על קשת רחבה של פעילויות. בהקשר של משחק הרפתקאות, LARP הוא חווית משחק תפקידים סוחפת המתרחשת בתוך עולם שהוכן על ידי הצוות שלנו עבור השחקנים. לכל שחקן ניתנת ההזדמנות לעצב את הדמות שלו, בחירת סוג הדמות שהוא רוצה לשחק עוזרת להבטיח שיש לו את חווית המשחק שהוא רוצה.

צפו בווידאו משחקי הבונקר סרט חדש 2022 סרטים חדשים מומלצים 

 

סרטים חדשים בקולנוע צפייה ישירה תרגום עברית מובנה. בכל יום המלצות חדשות מה כדאי לראות בקולנוע, מה חדש בבתי הקולנוע הנחות ומבצעים בכרטיס אשראי 1+1 לסרט כרטיס שני מתנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *