i-PRO Active Guard מערכות ניהול וידאו למנועי חיפוש

i-PRO Active Guard מערכות ניהול וידאו למנועי חיפוש

כך גרסה חדשה של i-PRO Active Guard הופכת מערכות ניהול וידאו למנועי חיפוש רבי עוצמה עבור התראות אזעקה בזמן אמת וחיפושים לאחר אירוע. תוסף מבוסס בינה מלאכותית מציע את המספר הגדול ביותר של תכונות חיפוש בתעשייה, שיפורי ממשק משתמש חדשים והוספת תמיכה במערכות ניהול וידאו מובילות.

ניהול ווידאו באינטרנט i-PRO Active Guard

הגרסה העדכנית ביותר של תוסף ה-Active Guard שלה. התוסף מבוסס הבינה מלאכותית יכול להפוך מערכות ניהול וידאו (VMS) למנועי חיפוש רבי עוצמה המסוגלים לבצע חיפושים בזמן אמת או ניתוח עמוק לטובת זיהוי פלילי. הגרסה המעודכנת, שכבר נתמכת במערכות VMS מובילות כולל Genetec Security Center ו-i-PRO Video Insight, מוסיפה כעת תמיכה בתוכנת X-Protect של Milestone Systems ותוכנת ASM300 של i-PRO, וכוללת את המספר הגדול ביותר בתעשייה של תכונות חיפוש ושיפורי ממשק משתמש חדשים.

עוד באתר שאיפה לחיים סרט ישראלי חדש 2022 עם שלמה בראבא צפו בווידאו

והוא יחולל מהפכה באופן שבו מנהלי אבטחה יבצעו חיפושים בזמן אמת ואחרי אירועים", אמר נוריו היטסאוישי, ראש ניהול מוצרים גלובלי ב-i-PRO.

"השיפורים הללו בשילוב עם הרחבת מערך המצלמות עם יכולת הבינה המלאכותית שלנו יוצרים אקו סיסטם של מערכת אבטחת בינה מלאכותית חזקה מקצה לקצה המאפשרת לעסקים לקחת את תשתית האבטחה שלהם לרמה הבאה. ההכרזה האחרונה הזו מדגישה את המשימה של i-PRO לשמש כשותפה מהימנה מהדור הבא שתהפוך את הבינה המלאכותית לתקן החדש בתעשיית האבטחה".

הכירו את i-PRO Co Ltd 

היא מובילה עולמית של טכנולוגיות חישה מתקדמות בתחומי:

  1. מעקב חכם
  2. בטיחות הציבור והדמיה תעשייתית/רפואית.
  3. i-PRO, שהוקמה בשנת 2019, נבנתה על מורשת של למעלה מ-60 שנות חדשנות עם פנסוניק.
  4. המוצרים, התוכנה והשירותים של החברה מרחיבים את החושים האנושיים. במה זה מסייע?. כדי ללכוד רגעים של אמת עם חידושים שמודיעים ומגינים.
  5. למה זה תורם?. לעזור ליצור עולם בטוח יותר, i-PRO Co., Ltd תומכת בעבודתם של אנשי מקצוע המגנים ומצילים חיים.

חדשות IT סלולר הייטק – חדשות יומיות במכלול נושאי טכנולוגיה, תרבות סרטים וסדרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *