פסטיבל אופקים סוכות 2022 מוש בן ארי אטרקציות ועוד

פסטיבל אופקים סוכות 2022 מוש בן ארי אטרקציות ועוד

בסוכה שלנו שמחה וצהלה, מה עושים בדרום במהלך חול המועד השנה?. היכן מבלים בחג?. קבלו את פסטיבל אופקים סוכות 2022 מוש בן ארי אטרקציות ועוד. מי מופיע ומה עושים באופקים?. מוש בן ארי ולהקת "לייק קווין" יופיעו בפסטיבל הבירה הראשון באופקים!

איזה אטרקציות ומופעים יש פסטיבל אופקים סוכות 2022 מוש בן ארי לייק קווין  

אז מה מחכה לבאי הפסטיבל שייערך בעיירה הדרומית?. אווירה קסומה, מופעי רחוב, פסלים חיים, פודטראקים, זולות ופינות ישיבה, מוסיקה טובה, וכמובן – דוכני בירה מסוגים שונים (ואפילו דוכן יין למעוניינים).

רוצים עוד?. בבקשה – כל זאת ועוד יחכו למבקרים בפסטיבל הבירה הראשון של אופקים.

מתי נערך הפסטיבל של אופקים בסוכות 2022?.

בימים רביעי וחמישי, 13-12 באוקטובר (חול המועד סוכות) בין 18:30 ל-23:00 בגן הידידות בעיר.

עוד באתר מטוסי על נוחתים בישראל הצגות מבצעים הנחות 2022

הופעות בחול המועד

אבל זה עוד לא הכל: מסמרי האירוע יהיו מופע של הרכב "לייק קווין" משירי הלהקה המפורסמת (ביום רביעי), ושל הזמר הישראלי המצליח מוש בן ארי עם כל הלהיטים (ביום חמישי). עלות הכרטיס עומדת על 10 שקלים בלבד לכל ערב. הכניסה מגיל 18 ומעלה בהצגת תעודה מזהה.

פסטיבל אופקים סוכות 2022 מוש בן ארי אטרקציות ועוד

פסטיבל אופקים סוכות 2022 מוש בן ארי אטרקציות ועוד

"חיפשנו משהו חדש, שייתן מענה תרבותי לצעירים – אבל לא רק", אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "לאחר שבשנתיים הקודמות קיימנו בהצלחה את פסטיבל היין, החלטנו הפעם לגוון ולערוך פסטיבל ממיטב מבשלות הבירה. חשוב היה לנו לייצר גם אלטרנטיבה עבור מי שלא אוהב את המשקה – לכן נציב גם דוכני יין ומזון, כדי שכולם יוכלו ליהנות מאווירה טובה וממוזיקה מצוינת. אני מזמין את כולם ליהנות משני מופעים ברמה גבוהה במחיר נמוך במיוחד, ומקווה שהאירוע יהפוך למסורת".

השירים הכי טוב של מוש בן ארי

הוא לא רק אחד היוצרים הבולטים שלנו, הוא גם אחד המזרים המצליחים והאהובים בארץ. כן גולשים יקרים, השירים של מוש בן ארי השתלבו היטב בפסקול הקול הישראלי וברשימות ההשמעה בתחנות הרדיו ובאפליקציות המוזיקה. אז אם אתם מגיעים לאופקים השנה במהלך חול המועד סוכות, אל תחמיצו את אחד המופעים הטובים שיש לבמה הישראלית להציע.

צפו בווידאו מוש בן ארי משא ומתן  מתוך: LIVE

חוץ מהזמר האהוב יופיעו בפסטיבל לייק קוין שתעלה מופע עם מיטב היצירות וברוח הלהקה המיתולוגית והסולן הבלתי נשכח שלה – פרדי מרקיורי. יהיה שמחץ בילוי מומלץ בחול המועד סוכות השנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *