סוכות 2022 אטרקציות בירושלים מה עושים? איפה מבלים?

סוכות 2022 אטרקציות בירושלים מה עושים? איפה מבלים?

אחת הערים המתוירות במהלך חול המועד הקרוב היא ללא ספק עיר הבירה שלנו והאתרים מסביב לעיר. מה קורה בחופשת הסוכות השנה?. סוכות 2022 אטרקציות בירושלים מה עושים? איפה מבלים?

פעילויות בחופש סוכות 2022 אטרקציות בירושלים מה עושים?

שלל פעילויות לכל המשפחה בירושלים במהלך חול המועד תשפ"ג. אבל לפני הכל תשובה שאנו חייבים לגולשים. מתי נגמרים החגים השנה?. ובכן שימו לב, ביום רביעי 19/10/2022 חוזרים לבתי הספר ומסתיימים חגי תשרי. מה בפינת האטרקציה המיוחדת?. מוזיאון השומרוני הטוב – סוכות 2022 – פסטיבל אבירי ישראל.

אקים ירושלים חוזרת עם הפנינג סוכות ססגוני ועשיר

אקים ירושלים פותחת את שעריה זו השנה השנייה ומקיימת הפנינג יצירות לציבור הרחב בשיתוף "פשוט לעשות". דיירי אקים ירושלים, אנשים עם מגבלה שכלית, אוטיזם וצרכים מיוחדים ינחו וידריכו בעצמם את המבקרים לצד מדריכי "פשוט לעשות".

מתי זה קורה? חול המועד סוכות, 11-13 באוקטובר. איזה שעות?. 10:00-17:00. איפה זה קורה?. דרך בית לחם 81 פינת רחוב רבקה 1.

עוד באתר שעון חורף 2022 מתי נכנס? תאריך, שעה מעודכנת עכשיו

לרגל חג הסוכות יערך, זו השנה השנייה, הפנינג יצירה ענק של אקים ירושלים, יחד עם "פשוט לעשות". מטרת שיתוף הפעולה הינה לתת לציבור הירושלמי טעימה מפעילותה של עמותת אקים ירושלים לשלב אנשים עם מוגבלויות בקהילה תוך כדי פעילות יצירה ייחודית.

הפעילויות כוללות מגוון רחב של ערכות ופרויקטים ליצירה. מתאמים, מגיעים, בוחרים את הפרויקט שלכם ויושבים לזמן חווייתי משותף. לצבוע, לעצב, לבנות- אתם בוחרים. תוכלו לעצב תמונה, להכין מנורה ואפילו לבנות ספסל. מגוון רחב של פרויקטים, לכל גיל ולכל תקציב.

סוכות 2022 אטרקציות בירושלים מה עושים צעדת ירושלים פעילויות לכל המשפחה

סוכות 2022 אטרקציות בירושלים מה עושים צעדת ירושלים פעילויות לכל המשפחה

צעדת ירושלים 2022  חמישי, י"ח תשרי, 13.10.22

מתי והיכן?. הבוקר ייפתח בשעה 5:30 במרכז דוידסון בתפילת הלל חגיגית בהשתתפות הרב שמואל אליהו וראש העיר.

לאן צועדים? צעדת ירושלים הבינלאומית בהשתתפות 40,000 צועדים תתקיים בפעם ה-67.

תוכנית הצעדה מה כוללת?. הצעדה כוללת צעדת בוקר בשבילים היפים בירושלים בין השעות 7:00-10:00.

מה עושים בערב ומי מופיע?. הפנינג ענק בגן סאקר בין השעות 10:00-16:00 הכולל מתחם ילדים ענק והופעה מרכזית הפרויקט של רביבו.

איפה יש מצעד ססגוני בעיר?. מצעד חגיגי וססגוני היוצא בשעה 15:00 ממעלה רחוב בצלאל ומסתיים בגן הפעמון. עייפים ולא אוהבים לצעוד?. בואו לעודד את הצועדים!

מוזיאון השומרוני הטוב – סוכות 2022 – פסטיבל אבירי ישראל

אז מה אתם עושים בסוכות ובאיזה פסטיבל מומלץ לקחת חלק?. הנה טיפ לטיולי סוכות ובילוי לכל המשפחה.

מה כדאי לעשות בחג?. הצטרפו עם בני המשפחה לחוויה "היסטורית" ושחזור מורשת קרב וחיי יום יום של האבירים.
מה בתכנית?. הופעות קרב אבירים, מופעי מוזיקה, הצגות תיאטרון רחוב והדגמות של מלאכות קדומות, נפחות, קדרות, עבודות עץ ועור ותכשיטנות. בנוסף: יופעלו סדנאות ספורט והתנסות קרב חרבות (עם חרבות ספוג בטוחות) וקשת צרפתית עם ציוד תקני ובטוח, רקדנים, ליצנים ויריד אמנים שיפעל במהלך כל שעות הפעילות. סיורים מודרכים לאתר יצאו כל שעה עגולה מכניסה למתחם הפעילות

כיצד נרדמים ומשריינים מקום? שימו לב- ההרשמה כוללת את הכניסה לאתר השומרוני הטוב ואת הפעילות והמופעים. דוכני המכירה ביריד האומנים בתשלום נפרד במקום. לרכישת כרטיסים מוזלים מבצעים הנחות.

איפה זה קורה ? מוזיאון השומרוני הטוב.

ביקורי חול המועד במוזיאון גוש קטיף בירושלים. אלפים רבים יבקרו במהלך חודש החגים במוזיאון גוש קטיף בירושלים, שיעמוד השנה בסימן "ופרוס עלינו סוכת שלומך". במהלך חול המועד סוכות ועד לראש חודש חשוון,
המוזיאון יהיה פתוח מהשעה 10 בבוקר עד 6 בערב. בערב חג ושישי עד השעה 14:00.

מה במקום?. במוזיאון שלל תערוכות מגוונות לחג הסוכות. על בתי הכנסת, החקלאות של גוש קטיף, סוכת גוש קטיף עם ניחוחות החג ועוד. המוזיאון מופעל על ידי תושבי גוש קטיף לשעבר במטרה לסייע להם, וכל ההכנסות קודש למרכז החסד של גוש קטיף. גם בימי חול המועד ייערכו הגרלות בין כל המבקרים במוזיאון על מוצרי גוש קטיף
בסכומים של אלפי שקלים. כתובת המוזיאון: רחוב שערי צדק 5, ירושלים. טלפון: 02-6255456

שעות הפתיחה: א-ה מהשעה 10:00 עד 18:00 בימי ו 10:00 עד 14:00

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *