Legit Security זכתה בתואר סטארטאפ השנה לאבטחת הענן ב-Cybersecurity Breakthrough 2022 Awards

Legit Security זכתה בתואר סטארטאפ השנה לאבטחת הענן ב-Cybersecurity Breakthrough 2022 Awards

 

סיקור חדשות IT בישראל ובעולם. Legit Security זכתה בתואר "סטארט אפ השנה בענן אבטחה" לאחר תהליך שהעריך והעניק ניקוד לחברות באמצעות פאנל מומחים של שופטים המייצגים שילוב של מומחיות טכנית, עסקית, אקדמית ושיווקית בתעשייה.

עוד באתר שעון חורף 2022 מתי נכנס? תאריך, שעה מעודכנת עכשיו

הכירו את חברת Legit Security

מגינה על שרשראות אספקת התוכנה מפני התקפה על ידי גילוי ואבטחת הצינורות, התשתית, הקוד והאנשים באופן אוטומטי. כיצד המוצר מסייע לארגון?. עסקים יכולים להישאר בטוחים ובה בעת לאפשר שחרור תוכנה מהיר. החברה מספקת פתרון תוכנה כשירות קל ליישום.  היכם פועל היישום? תומך במשאבים בענן ובאופן מקומי ומשלב יכולות גילוי וניתוח אוטומטיים עם מאות מדיניות אבטחה.

תגובת רוני פוקס, מנכ"ל לזכייה בפרס 

"אנו נרגשים לזכות בפרס הזה שמכיר בנו כחברה פורצת דרך הפותרת את האתגר הקריטי של אבטחת שרשרת אספקת התוכנה בשוק אבטחת מידע צפוף ומגוון מאוד", אמר רוני פוקס, מנכ"ל החברה.

"אנו מאמינים שסביבות הקדם פיתוח לפני ייצור של שרשרת אספקת התוכנה. צריכות להיות מאובטחות באותה קפדנות כמו סביבות הייצור כדי להבטיח גמישות מלאה מהקוד ועד לענן.

בנינו פלטפורמה שתעשה בדיוק את זה. יש צורך דחוף בפתרונות אבטחת סייבר כמו שלנו בשוק כיום, מכיוון שהתקפות שרשרת אספקת התוכנה ממשיכות לצמוח בין פי 3 עד פי 6 בשנה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *