בית הדרקון עונה 2 לצפייה ישירה מה מחכה לנו שם?

בית הדרקון עונה 2 לצפייה ישירה מה מחכה לנו שם?

לקחתם נשימה ארוכה?. נרגעתם מפרקי סיום העונה הראשונה?. עכשיו קחו הפסקה של יום אחד או שניים טואז לחשוב על ההמשך. מה קרה ?. בית הדרקון עונה 2 לצפייה ישירה מה מחכה לנו שם?.

קבלו את בית הדרקון עונה 2 לצפייה ישירה

הבשורה הטובה היא שבימים אלו ישנם דיווחים על העונה החדשה. איך יודעים?. ההפקה החלה בעבודה. ומה הבשורה הרעה?. הצילומים לא צפויים להסתיים עד קיץ 2023. אם ניקח בחשבון את זמני העריכה ושילוב האפקטים נגיע למסקנה שהעונה הבאה אמורה להתחיל אי שם בסביבות שנת 2014. והנה ספוילר חשוב לקראת תחילת העונה השנייה לסדרת ההמשך למשחקי הכס. זאאי בנט, מנכ"ל תוכן ב-Sky אמר: "בית הדרקון כבר מוכיח את עצמו כלהיט רייטינג, ואנחנו צופים שזה ילך מכוח אל הפועל בגלל הסיפור הכובש וערכי ההפקה המדהימים."

במה מאמינים רוכבי הדרקונים? 

לכל צופה יש בסדרות יש את המסקנות ואת החותם שהן הטביעו בו. זה מה שאני לקחתי מהעונה הראשונה של בית הדרקון.

קיום אלים חדשים וישנים שפועלים במקביל ביקום של משחקי הכס 

דמותם ניבטת מהעצים. אם חשבתם שאמונה לצד פולחני עצים הם משהו שמיוחד לסדרת משחקי הכס לצפייה ישירה הנה לכם הפתעה גדולה. הפירוש למילה האנגלית TREE היא למעשה מתקיים לעד. רוצים הוכחה נוספת?. מה קורה שאנחנו רוצים תרופה למכה?. אנחנו מקישים על עץ.

ולא קם כמו אאיגון טארגאריין 

המלך המיתולוגי של של בית משפחת טארגריאן. הסיומת של שם המשפחה יש בו להצביע על מוצא פרסי?. טוב זו בטח סתם מחשבה שלי. יכולה להיות אפילו פקיסטנית או אפגנית. סמימיאן, אברהמיאן, כולנו משפחה אחת גדולה.

יום נקם ושילם

לכל דמות אפלולית בסדרה, וזה אגב נכון גם למשחקי וגם לשר הטבעות טבעות הכח, יש יום אחד לא בהיר שבו הוא משלם על כל חטאיו. בין אם מדובר בנקמה או בסוג של קארמה. אם אתה זומם, לוקח את מה שלא שלך, יש לזה מחיר. מה יקרה?. אתה תשלם על זה בזמן ובמזומן.

האמונה בתורת הגמול ובעולם הבא

הבא לכל אדם, במיוחד הוא נמנה על בית משפחת המלוכה יש נשמה שממשיכה את דרכו גם לאחר מותו. אומנם הסדרה לא מזכירה גלגולי נשמות, אולם אנו יכולים לקחת בחשבון שמחות לגבולות הארמון, אנשים גיבשו אמונות וזרמים שהתרחקו מיסודות הפולחן שהנהיג ספטון עליון.

צפו בווידאו  לקראת סוף העונה ווידאו מלא לקראת שידור וטיפים של George R.R. Martin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *