התפריט סרט חדש 2022 לצפייה באתר סרטי מתח

התפריט סרט חדש 2022 לצפייה באתר סרטי מתח

לעומת דלות הסרטים החדשים בשנים הקודמות, השנה זכו חובבי הקולנוע למבול של סרטים חדשים. מה נמליץ היום?. מה חדש בקולנוע?. התפריט סרט חדש 2022 לצפייה באתר סרטי מתח.

איזה סרט כדאי לראות בקולנוע?. התפריט סרט חדש 2022 לצפייה ישירה 

לקראת סרטים חדשים בקולנוע 2023 נדרשים הצופים לסיים את הצפייה בסרטים שכבר רצים ומחכים לכם באולמות. ובכן מלבד סרטים שוברי קופות כמו רכבת הקליע או סרטים ישראליים חדשים לשנת 2022 יש לנו גם סרטי אימה שהפכו בשנים האחרונות לנחלת הכלל ולא רק לחובבי הז'אנר. לכך יש שני אלמנטים תרבותיים שתורמים. הראשון הוא שזירת נרטיב במכנה המשותף הרחב בתוכן של הסרטים. ומה השני?. הנחות ומבצעים קוד קופון לכרטיס שני לסרט מתנה באמצעות הטבות בכרטיס אשראי.

התפריט סרט חדש 2022 לצפייה באתר סרטי מתח

התפריט סרט חדש 2022 לצפייה באתר סרטי מתח

על מה הסרט החדש עם רייף פינס הפצוע האנגלי הארי פוטר 

במאה ה 21 האוכל הפך לתת תרבות. מסעדות אקזוטיות צצות בכל פינה ברחבי הגלובוס ואפילו במקומות משונים ביותר. אז מה הפלא כאשר זוג צעיר (אניה טיילור-ג'וי וניקולס הולט) נוסע ליעד אקסקלוסיבי. האם הם לבד?. לא.

יחד עם קבוצת זרים, על מנת לאכול במסעדה על אי מרוחק באוקיינוס השקט. שם, השף המוערך והמעט אובססיבי (רייף פיינס) הכין עבורם תפריט טעימות עשיר, עם כמה הפתעות שישאירו את האורחים פעורי פה. הבמאי זוכה האמי מארק מילוד ('יורשים') והמפיק אדם מקיי ('מכונת הכסף') מזמינים אותנו אל עולם הקולינריה האקסצנטרי לסעודה מפוארת אשר תוגש עם קורטוב תפניות מפתיעות בעלילה.

צפו בווידאו התפריט סרט חדש 2022 לצפייה באתר סרטי מתח


הסרטים הגדולים של רייף פיינס

לא זמן למות No Time to Die הסרט ה-25 בסדרת סרטי "ג'יימס בונד"

הפצוע האנגלי לצפייה ישירה סרט דרמה משנת 1996. אם תרצו אחד הסרטים הטובים ביותר בכל הזמנים. על רקע סיום מלחמת העולם השנייה נפגשים בדרך לא דרך שודד עתיקות שהוא גם מרגל גרמני, אחות רחמנייה ושיירות מלחמה בדרכן ללבנט. איזה תפקיד עושה שך פיינס?. את דמותו של לאסלו אלמאשי ההונגרי שהיה חוקר ארצות. שהיה ההשראה לדמות הראשית בסרט המבוסס על סרט בעל שם דומה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *