אור השטן סרטי אימה 2022 צפו בווידאו סרטים מומלצים

אור השטן סרטי אימה 2022 צפו בווידאו סרטים מומלצים The Devil's Light

כבר הרבה זמן שאנחנו מחכים לסרט שובר שוויון בתחום סרטי האימה. אחרי שסדרות פנטזיה כבשו את המסכים של נטפליקס, אמזון פריים ו HBO עכשיו הזמן ללכת לקולנוע. מה מומלץ לראות?. אור השטן סרטי אימה 2022 צפו בווידאו סרטים מומלצים סרטים חדשים vod עכשיו באתר. מה קרה לנזירה שהפכה למגרשת השדים הראשונה ממין נקבה. סרט לצפייה.

על מה הסרט החדש אור השטן סרטי אימה 2022  

העלילה מתחילה כאשר הנזירה אן, אותה מגלמת ג'קלין באיירס, מתחילה להאמין שייעודה בחיים הוא להפוך למגרשת השדים הראשונה ממין נקבה.

אבל אז עולה השאלה, מי קורא לה להגשים את הייעוד הזה?.  בתגובה לעלייה גלובלית בדיבוקי שדים, אן מבקשת להתקבל לבית ספר לגירוש שדים שנפתח מחדש ע"י הכנסייה הקתולית. עד עתה רק כמרים, לא נזירות, היו מורשים לבצע את מלאכת הגירוש.

עוד באתר אפליקציות מומלצות

ההשכלה מגיעה לסרטי האימה החדשים ויש לנו תפנית

מתי זה קורה?. כאשר אחד הפרופסורים בבית הספר, משחק אותו קולין סלמון, מכיר ביכולותיה הייחודיות, ומסכים להכשיר אותה. מה קורה לה?. אן מוצאת את עצמה בחזיתה של מלחמה רוחנית לצדו של האב דאנטה, אותו משחק כריסטיאן נבארו, תלמיד נוסף בבית הספר, ויוצאת לקרב על נשמתה של נערה צעירה אשר הנזירה אן מאמינה שאוחז בה אותו הדיבוק שאחז גם באמא של אן לפני שנים רבות. למרות נחישותה למגר את הרוע, אן מבינה במהרה שהשטן הביא אותה בדיוק למקום שהוא רצה.

אור השטן סרטי אימה 2022 לצפייה ישירה ביקורת המלצות חדשים בקולנוע

אור השטן סרטי אימה 2022 לצפייה ישירה ביקורת המלצות חדשים בקולנוע

דימויים בסרט החדש ופירושם הגיהינום של דאנטה La Divina Commedia

ראשית נביט בתרום היצירה אותה תרגם לא אחר מאשר זאב ז'בוטינסקי:

בַּיּוֹם הַהוּא, אֶמְצַע שְׁבִיל יָמֵינוּ,
בְּחֹרֶשׁ עַז נִתְעֵיתִי, כִּי מָאוֹר
וּנְתִיב־אֱמֶת בָּאֹפֶל הִטָּמֵנוּ.
הוֹי מָה אַכְזָר הַסֹבֶךְ הַשָׁחֹר –
אֶת אֵימָתוֹ לֹא יְתָאֵר פִּי־גֶבֶר;
גַּם זִכְרוֹנוֹ הוּא רַעַד וּמָגוֹר,

אז למה אני רואה טעם להזכיר אותה?. כי בסרט בחרו לכנות את הכומר בשם האב דאנטה. האם זהו רמז על מה שעומד לקרות? ניסיון להעניק משמעות כפולה ומכופלת לדמות. די אם נזכיר כי  היוצר של הפואמה, דנטה אליגיירי  שחי בתחילת המאה ה-14, נחשבת לשירה אפית.

צפו בווידאו אור השטן לצפייה ישירה טריילר רשמי The Devil's Light סרטים חדשים 2022 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *