מניפסט עונה 4 נטפליקס לצפייה ישירה הנה זה בא!

מניפסט עונה 4 נטפליקס לצפייה ישירה הנה זה בא!

היא מסקרנת לפחות כמו אבודים. כמה חורים בעלילה לא הפריעו לי לקפוץ לשמיים עם הגיע הידיעה על חידוש הסדרה. רבותי וגבירותי קבלו את מניפסט עונה 4 נטפליקס לצפייה ישירה תרגום עברית מובנה. 

מתי מתחילה עונה 4?. 04/11/2022. האם העונה עולה בבת אחת?. לא. היא מחולקת לשני כרכים.

מניפסט עונה 4 נטפליקס לצפייה ישירה

מניפסט עונה 4 נטפליקס לצפייה ישירה

כאן הכל התחיל טיסת 828 סיפור אמתי לפחות בסדרה

לאחר שחזרו לחייהם ונאבקו להסתגל לשינויים, קבוצת נוסעים מתחילה לחוות חזיונות מוזרים שמושכים אותם להאנגר אווירי בו מוחזק המטוס. זמן קצר לאחר התאספות הנוסעים, המטוס מתפוצץ. בהנחיית חזיונות סגנונות מוקדמים שונים, בן סטון, נוסע בטיסה 828, חוקר את העניין ומשער שטיסה 828 התרסקה במקור לתוך האוקיינוס. כל הנוסעים מתו לפני איכשהו קמו לתחייה. בן גם מחשב שכל הנוסעים ימותו ב-2 ביוני 2024. לאט לאט מתחילה לצוץ הוכחות לתיאוריה של בן.

עוד באתר קופונים לאלי אקספרס דילים הנחות מתנות

מה קרה לטיסה 828 בסדרה מניפסט עונה 4 נקבל תשובה 

נכון לעכשיו, אין אינדיקציה ברורה למה באמת קרה לטיסה 828. אבל רמזים – כמו גילוי של כנף זנב של מטוס באוקיינוס ​​שעליה כתוב "Montego Airways" – מתפזרים. התיאוריות נעות בין מסע בזמן למציאות חלופית, והכל אפשרי. בסוף עונה 3, טייס של טיסה 828 נעלם עם סנפיר הזנב. לפיכך, מסירים את הרמז היחיד שבן ומיכאלה היו צריכים לחשוף את האמת על טיסה 828.

מניפסט עונה 4 שחקנים פרקים מלאים לצפייה ישירה 

מליסה רוקסבורו מיקלה סטון הכוכבת של הסדרה
ג'וש דאלאס בן סטון אח של מיקלה ואבא של
אתנה קרקניס מעצבנת עם סוף טרגי.–  אשתו של בן וגיסתה של מיקלה. יש לה עסק לקייטרינג. לפעמים נדמה שהיא פשוט מקנא בכל הנוסעים שחזרו מהטיסה. נקודת אור – לא תופיע במנניפסט עונה רביעית.
ג'יי. אר. רמירז הבלש ואסקז קבל שם שקרוב למגלה הארצות הפורטוגלי ואסקו דה גאמה. אבל במציאות של הסדרה נמצא בין שתי נשים. בין התמסרות לפתרון תעלות 828 לקריירה שלו.

דמויות נוספות שחקני משנה מניפסט נטפליקס פרקים מלאים לצפייה ישירה 

לונה בלייז אוליב סטון, בתם של בן וגרייס ובמציאות בת לאב סקוטי. אולי מכאן הקסם על המסך.
ג'ק מסינה (עונות 1–3) וטיי דוראן (עונה 4)
פארווין קאור
מאט לונג
הולי טיילור
דריל אדוארדס חוזר בעונה 4 למרות שהוא כבר לא אתנו מאז עונה 1 מניפסט. הוא מנהל הסוכנות לביטחון לאומי. מאמין גדול בתעלומת טיסת 828.

צפו בווידאו מניפסט עונה 4 נטפליקס שידור עם קישור סודי להורדת פרקים מלאים של הסדרה 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *