מי גר ביבנה מלכת הפריפריה הצצה לפרק 3

מי גר ביבנה מלכת הפריפריה הצצה לפרק 3

לא תראו אותה בנטפליקס אבל בישראל היא כבר להיט. על מה אנחנו ממליצים לכם היום?. מי גר ביבנה מלכת הפריפריה הצצה לפרק 3.  הכירו את הסדרה של היוצר ז'אקו ( יעקב ) אלימלך איזו עיר יותר טובה?.

מלכת הפריפריה אשדוד VS אשקלון – מי גר ביבנה?. 

רגע לפני שהם ממשיכים להתנצח מי העיר היותר טובה במין שתי ערי הנמל של דרום ישראל יש לנו הפתעה. מה בפרק החדש?. מתפנים החברים לטפל בערים השכנות.

כמו שאתם כבר בטח יודעים, בין אשקלון ואשדוד קיימת יריבות עתיקת יומין איזו עיר יותר טובה.

המאבק גלש בשנים האחרונות גם לרשתות החברתיות. אבל לפני שנתקדם לשלבי ההכרעה, באו נציץ לרגע מה קורה עד שמגיעים ליהלומים בכתר של הדרום.

עוד באתר גולסטאר מרוקו לצפייה ישירה עונה חדשה ומרגשת צפו בווידאו

בדרך לדרום עוצרים בעיר שאין לה חוף ים 

אז הופך את העיר יבנה לסוג של קונצנזוס עבור תושבי אשדוד ואשקלון?. כמו זה נראה בווידאו בעמוד, מדובר ככל הנראה בהסכמה מקיר אל קיר. על מה בדיוק.?. על היתרון של שתי הערים הדרומיות על פני המבואה הצפונית שלהן. עיר לווין שאין לה חוף ים, ללא מכללות או אוניברסיטה ובעיקר ללא הגלאנץ של שתי הערים הדרומיות.

לא המציאו את הכתב ולא צביעת הבדים- בכל זה יש בה משהו?. 

לכל אחת משתי ערי הדרום יש איזה משהו להתפאר בו. אשקלון הייתה אימפריה של צביעת בדים, עוד לפני קום המדינה. ומה באשדוד?. חוץ מנמל, יש הטוענים שבעיר אשדוד הומצא הכתב. האם זה נכון?. תלוי את מי שואלים. סוף כל סוף כתובת אידרימי התגלתה אלפי קילומטרים ממנה וממלכת חתושלי הייתה רחוקה. אבל בואו נעזוב את זה עכשיו ונדבר על אחדות בפריפריה.

אז מה הקשר של הפריפריה לנס ציונה?. 

כמו שתוכלו לראות בסרטון, ישנה אחדות דעה, די נדירה הייתי אומר, בין שתי האימפריות של הדרום. על מה הם מסכימים?. לא משנה איזו עיר יותר טובה, מסקנה אחת כבר יש – היא בטוח יותר טובה מהעיר יבנה. וממי עוד?. מהעיר נס ציונה, המתחזה הדרומית לרמת השרון. תשכחו מסימפטיה או סולידריות, כאשר מדובר על התואר הנכסף, העיר כי טובה בפריפריה כל האמצעים כשרים.

צפו בווידאו מי גר ביבנה מלכת הפריפריה הצצה לפרק 3
ועוד כמה פרטים על הסדרה שכובשת את ישראל 

מי יצר את הסדרה מלכת הפריפריה?. ז'אקו ( יעקב ) אלימלך
למה דווקא הוא?. כי הוא נולד באשדוד, גר באשקלון ויותר מכל דבר אחר אוהב את שתי הערים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *