אלירז שרה גולסטאר מרוקו נופל לבריכה צפו בווידאו

אלירז שרה גולסטאר מרוקו נופל לבריכה צפו בווידאו

הוא נולד כוכב בתור הזוכה בעונה השנייה של האח הגדול, הוא הפך לאושיית רשת ובעלה של אילנית לוי. אבל כנראה זה משהו באישיות שהופך אותו לאחת מהדמויות האהובות בישראל. קבלו את אלירז שרה גולסטאר מרוקו נופל לבריכה צפו בווידאו .

עוד באתר יובל מעתוק תעודת זהות אינסטגרם האח הגדול 2023

פרקים מלאים אלירז שרה גולסטאר מרוקו אל תחמיצו את הסרטון

אם טרם צפיתם בסדרה זה הזמן. אז לא תהססו לחזור גם לקטעים הגדולים של העונות הקודמות. מה מומלץ?. את הקטעים של חמימו, ואל תשכחו את ערב בוקר הוקרה שארגן איל גולן לזמר דורון מירן. גם השנה מחכים לכם קטעים חזקים במיוחד ושיחות מרגשות. מי במרכז?.  אחד האנשים האהובים בישראל, ברשתות החברתיות ובטוח שגם אצלו בבית.

סרטונים מצחיקים מהסדרה מספר 1 על המסך 

להפיל משהו למים יכול להיות אחלה קטע במיוחד אם שייע פיינגבוים מנצח על המשימה. שחקני הנבחרת צריכים לפגוע בנקודה מסוימת בשער ואם הם יכוונו נכון אז אלירז שדה יפול לבריכה. זה באמת קרה?. כן רבותי, כמו שתוכלו לראות בווידאו בסוף העמוד. איפה עוד תוכלו לראות פרקים מלאים גולסטאר מרוקו 2022?. בערוצים HOT REAL, ב-HOT VOD וב-NEXT TV.

מי עוד בנבחרת השנה?. 

הזמר מוקי,  גיא הוכמן, ליאם גולן, סמיון גרפמן אושיית הרשת ומשתתף בתכנית הצינור, אורי ברויר, רז זהבי שדר הספורט מערוץ 5, ירון ברלד האחד והיחיד, ג'ובאני רוסו הגדול וקובי סוויסה. כך יוצא ש HOT היא לא רק הבית של היצירה הישראלית אלא גם של הסדרה שהולכת להיות מדורגת ראשונה ברשימת סדרות ישראליות מומלצות לצפייה ישירה. יש לכם ספק?.

נראה לכם ששכחנו משהו חשוב?. אוראל צברי. למה שמרתי אותו לסוף?. כי הוא גם מרחובות, היכן שמתגוררים איל גולן, ליאם גולן ןאלירז, וגם בגלל שהוא עשה את הדרך הארוכה מכוכב רשת לשחקן מעולה שכולנו אוהבים לצפות בו.

 

צפו בווידאו אלירז שרה גולסטאר מרוקו נופל לבריכה

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HOT (@hot_il)

סיקור סדרות סרטים וכל מה שקורה ברשתות החברתיות של ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *