קייסי זפטה הישרדות צפו בווידאו המתמודדים 2022

קייסי זפטה הישרדות צפו בווידאו המתמודדים 2022

בשנים האחרונות כל השקה של תכנית ראליטי מלווה בשלל אזכורים, ציונים ופוסטים ברשתות החברתיות. עד כמה?. נדמה שלסדרה יש חיים משלה ברשת החברתית. מה בכתבה?. קייסי זפטה הישרדות צפו בווידאו המתמודדים 2022.

 לקראת פרק  לצפייה ישירה הכירו את המתמודדת קייסי זפטה הישרדות צפו בווידאו המתמודדים 2022

מצוידת בחיוך כובש היא בטח תזכה להרבה סימפטיה מהקהל הצופים. אתם בטח זוכרים שבשלב הזה אנחנו לא יודעים מי הגיע לגמר השירדות 2023 או מי המודח הראשון של הישרדות 2022. אז מה נשאר לנו?. לערוך הכרות עם המתמודדים החדשים שכל אחד מהם רוצה לזכות במיליון שקלים. יאללה יוצאים לדרך.

עוד באתר מי גר ביבנה מלכת הפריפריה הצצה לפרק 3

"מרגישה שבאתי למחנה קיץ"

אז מה אנחנו יכולים לספר על השורדת שהצהירה שהיא מרגישה כאילו הגיעה למחנה הקיץ ולא לתכנית הכי קשוחה על המסך?. היא נולדה להורים מהפיליפינים וגדלה בעיקר עם אימה לאחר שאביה גורש מהארץ. היא בת 24, יוצרת תוכן ברשתות החברתיות – ואין לה שום כוונה לתכנן אסטרטגיה מראש; זה מה שהיה לקייסי זפטה להגיד, רגע לפני תחילת המשחק: "כולם חושבים על המיליון אבל אני שוכחת מזה, אני חושבת שאני הולכת לטיול, כמו מחנה קיץ".

רגע מאיפה אנחנו מכירים אותה?. הריי זו לא עונת הישרדות VIP

אז ככה קייסי ספטה כבר מוכרת לנו מתוכניות אחרות על המסך. בשנת 2021 היא לקחה חלק בראליטי בישול ואוכל של ערוץ כאן  לצפייה ישירה – בא לאכול איתי. שבעתם?. רוצים עוד?. בבקשה.

לקראת אותה עונה בכתבה באתר ynet ספרה לנו הכותרת על המתמודדת המסקרנת :  "אני על תקן דוגמנית פלאס סייז, שמנה, אסיאתית, צעירה ופאשניסטה".  ואיך זה מסתדר עם הפרופיל שלה באינסטגרם?. הפרופיל קייסי זפטה @kc_zapata צבר לא פחות 17.9K followers שזה אומר כמעט 20,000 עוקבים עוד לפני תחילת עונה הישרדות לצפייה ישירה. מה היא כותבת שם על עצמה? always wear your invisible crown

מתי מתחיל הישרדות 2022 לצפייה ישירה פרקים מלאים ערוץ 13 לייב 

פרק הבכורה ישודר בתאריך 17/12/2022. מה יקרה יום לאחר מכן?. בדיוק- מתחילה העונה החדשה של גולסטאר  מקורו. ומה יקרה ב 31/12/2022?. תוכלו להוריד מהאתר שלנו ברכות לשנה החדשה 2023.

צפו בווידאו קייסי זפטה הישרדות 2022 לצפייה ישירה ערוץ 13 צפו רשימת המתמודדים 2022

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *