נינג'ה ישראל 2023 מי יעפיל לגמר? מי עבר אודישן?

נינג'ה ישראל 2023 מי יעפיל לגמר? מי עבר אודישן?

הנה הם באים למסך. הם יעברו מסלולים מפרכים וקשים, יפלו למים, ילחצו על הבאזר ויגרמו לנו להתרגש מחדש בכל פרק. את מי נקבל בברכה?. רשימת משתתפים נינג'ה ישראל 2023 מי יעפיל לגמר? מי עבר אודישן?

פרקים מלאים לצפייה ישירה ערוץ 12 נינג'ה ישראל 2023

כמו בכל שנה יקבלו המנחים אסי עזר ורותם סלע את המתמודדים ויציגו את הסיפור האישי שמאחורי המכשולים ואנחנו נצהל ולא נפספס אף אחד מרשימת פרקים מלאים לצפייה ישירה נינג'ה ישראל עונה 5 בערוץ 12 מאקו לייב. אתם בכושר?. כורסאות הטלוויזיה שלכם מוכנה?. אז אנחנו יוצאים לדרך עם כל החדשות לקראת הסדרה שצולמה זה מכבר. מתי בדיוק?. פתאום בקיץ שעבר. טוב זה סתם שם של מחזה מאת טנסי ויליאמס, אבל התוכנית שלנו צולמה בחודשי הקיץ בנמל של חיפה.

עוד באתר מתי נפתח הבנק הדיגיטלי איך אפשר לפתוח חשבון ?

המסלול המפוצל והתחרות מול המתמודד שמולכם 

אז מה חדש בשנת 2023 בתכנית נינגה ישראל?. אם בעונות הקודמות כל מתחרה עמד בפני עצמול מול השעון השנה מחכה להם הפתעה. המסלול פוצל ועכשיו בשני מסלולים מתחרים המתמודדים אחד מול השני. שימו לב זה לא הולך להיות פשוט. כי בעונה החדשה לא מספיק להתמודד מול המכשולים, הלולאות והקיר אלא מול מתמודד אחר ולך תדע מי יהיה שם.

מה שבטוח שאנחנו כאן לסקר את התכנית והעונה החדשה.

האחד והיחיד שזכה בשלוש עונות מתוך 4 ששודרו בישראל הוא לא אחר מאהוב הקהל יובל שמלא זכה בעונה הראשונה ונח בשנייה ולאחר מכן זכה גם בעונה שלישית ורביעית. ומי זכה בעונה השנייה?. גיל מרנץ.

אז עכשיו אשתי יושבת מולי עם לוח שידורים ערוץ 12 לצפייה ישירה. היא עושה חשבון מתי כבר הפרק הראשון של נינגה ישראל 2023. אני אומר לה, אל תדאגי אם נצא לצפות באחד מהסרטים החדשים של 2023, נוכל לראות הכל ב VOD. ומה היא עונה לי?. יש סדרות שצריך לראות פרקים מלאים בשידור ראשון. מה קרה לך אשתי האהובה?. האם את חושבת שאני יכול להתחרות?. לא, היא אומרת. אני פשוט לא רוצה ספוילרים מי עלה לגמר 2023. נו טוב שיהיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *