חדשות IT מינויים גיוסים טכנולוגיה 2023

חדשות IT מינויים גיוסים טכנולוגיה 2023

מה קורה בתחום ההייטק בישראל ובעולם? חדשות IT מינויים גיוסים טכנולוגיה 2023 כל מה שחדש בענף בארץ ובחו"ל מי קיבל תפקיד חדש ויוקרתי?. כמה כסף גייסו?. מי החברה ישראלית הגיעה למונדיאל.

מניהול מערכות מידע לדירקטוריון של זום חדשות IT מינויים גיוסים טכנולוגיה 2023

Zoom Video Communications Inc. (נאסד"ק: ZM), הודיעה כי מינתה את סינדי הוטס (Cindy Hoots), מנהלת הדיגיטל הראשית והמנמ"רית של אסטרהזניקה, לדירקטורית בלתי תלויה בדירקטוריון זום לאלתר. בהודעה שפרסמה החברה נכתב בין היתר – "בשם מועצת המנהלים של זום, אני נרגש לקבל את סינדי לצוות", אמר מייסד ומנכ"ל זום אריק ס. יואן. "הניסיון של סינדי בהובלת חברות גלובליות גדולות בתעשיות מפוקחות ומורכבות מאוד יביא ערך עצום לחברה שלנו. ככל שזום ממשיכה לצמוח ולחדש במגזר הבריאות, אנו מצפים לנקודות המבט והתרומות של סינדי".

אז הנה המינוי הראשון של נשים לתפקידי הנהלה גלובליים בחברת בינלאומית. מה נאמר?. הראשונה סימן לבאות.

סטיילטק פותחת את שנת 2023 עם גיוס של 10 מיליון שקלים

Styletech, חברת הסטארט-אפ הישראלית שעושה מהפכה בעולם האופנה תוך ייצור ועיצוב דוגמניות ודוגמנים וירטואליים וכן ביגוד באמצעות בינה מלאכותית, גייסה לאחרונה 10 מיליון שקלים ממשקיעים פרטיים.
בראש המשקיעים בסטיילטק ניתן למצוא את חברת ה-AI הגדולה במשק OpTeamizer , בראשות המנכ"ל והמייסד תומר גל אשר מתכנן לספק לסטיילטק משאבים של כוח אדם וכוח ומחשוב במאות אלפי דולרים על מנת לשפר ולחזק את טכנולוגיית הבינה המלאכותית שלה על מנת לפעול יחדיו בשוק העולמי.

לכתבה המלאה 

מינוביה תרפיוטיקס ממנה את מהא ראדהאקרישנן, מנהלת רפואית בביוג'ן, לחברת הנהלה

מינויי נוסף שבולט, שוב של אישה, נערך בחברת Minovia Therapeutics (Minovia), חברת ביוטכנולוגיה גלובלית בשלב הקליני המתמקדת בפיתוח טכנולוגיית הגדלה מיטוכונדריאלית חדשנית (MAT). למה משמשת?. למאבק במחלות מיטוכונדריאליות,

החברה הודיעה על מינוי לדירקטוריון. ד"ר מהא ראדהאקרישנן, מצטרפת לדירקטוריון בתקופה שבה החברה מקדמת תוכניות קליניות במחלות מיטוכונדריאליות. למה הן קשורות?. לתפקוד לקוי של המיטוכונדריה. כרופאה בהכשרתה, מהא היא מנהלת בכירה עם ניסיון נרחב בתחום התרופות והביוטכנולוגיה המכסה פיתוח קליני. פעילויות רגולטוריות לאחר שיווק, עניינים רפואיים, בטיחות ודרישות החזרים.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *