ארץ לבנה פרק 1 לצפייה ישירה העדה האתיופית נחשפת

ארץ לבנה פרק 1 לצפייה ישירה העדה האתיופית נחשפת

כמו בספר זעקי ארץ אהובה הסדרה יוצאת במסע חיפוש. הם נולדו בארץ או בלב היבשת השחורה ועכשיו מה?. ארץ לבנה פרק 1 לצפייה ישירה העדה האתיופית נחשפת.

בשולי החברה במרכז הסדרה ארץ לבנה פרק 1 לצפייה ישירה

בכל פרק נחשפים ממדיה ועומקה של הגזענות הקשה בה נתקלים הגיבורים בכל מקום: ברחוב, באוטובוס, בעבודה, בחינוך, בתקשורת, איפה זה קורה?.

עוד באתר הדמעות של זדורוב צל של אמת 2023 צפו בווידאו

על מסכי הטלוויזיה, מול משרדי הממשלה וגם במסדרונות האוניברסיטה העברית. גיבורי הסדרה, נאבקים אל מול אפליה, סטריאוטיפים ותקרות זכוכית המאיימים להגביל ולהכשיל אותם בכל צעד שהם עושים מה זה מונע מהם?. להתקדם בחייהם. ומה לגבי העתיד?.

לאפשר לעצמם ולילדיהם עתיד טוב יותר. מדובר בנשים וגברים מוצלחים ומצליחים, ולמרות זאת הצלחתם אינה מגינה עליהם מפני גילויי הגזענות.

מי ידע אם אברהם לא היה שחור?

המצוקה של בני העדה האתיופית היא לא דבר חדש. כבר באלבום הראשון שלו היוצר אהוד בנאי זעק בשיר. הוא תיאר את המסע המפרך שעברו בני העדה מאתיופיה, את המסורת המופלאה והעתיקה ואת התנפצות החלום ושברו. למי זה עוד קרה?. כמעט לכל מי שעלה לארץ בשנות החמישים והשישים.

הסדרה מ 2017 רלוונטית היום יותר מתמיד ואנו ממליצים לכם לצפות בה

אתם לא רוצים לשמוע?. אז עכשיו תקשיבו היטב לשלומית, עורכת דין ופעילה חברתית. היא מספרת, הלב שלי נקרע, על החיים בצל הקיפוח, השוני ועל המסע המפרך שבני העדה צריכים לעבור משולי החברה למרכז החברה, או לפחות לצאת מהשוליים שלה.

אחד הסיפורים המרגשים בסדרה מתאר את חוסר הרצון של הישראלים להיות בקשר עם בני העדה.  למה זה גורם?. להתרחקות, לניכור, למרחק בין הדור השני והשלישי של בני העדה מהישראליות שלהם. ומה אני חושב על זה?. חבל. הסדרה מציגה מארג חברתי רגיש, טעון אך פטריוטי למדינה שהוא חי בה. ואני מכאן שולח לכולם את האהבה מכל הקול השפוי במדינה – אוהבים אתכם.

צפו בווידאו ארץ לבנה פרק 1 לצפייה ישירה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *