חאנשי פרק 9 לצפייה ישירה צפו בווידאו החדש

חאנשי פרק 9 לצפייה ישירה צפו בווידאו החדש

היא לא דומה לאף סדרה אחרת, נועזת ומצחיקה כל כך, כל סצנה מביאה אתה משב רוח מרענן ואין לדעת מה יהיה בפרק הבא. איזו סדרה ישראלית מומלצת 2023?. חאנשי פרק 9 לצפייה ישירה צפו בווידאו החדש.

המסע מהיצרים אל הלב חאנשי פרק 9 לצפייה ישירה

אם חשבתם בתחילת הסדרה שמדובר באוסף של סצנות מקריות, טעיתם. למה אני מתכוון?. לכאורה מדובר בפרקים שיכולים להעלות את המורל של פלוגת טירונים, מסתבר, כבר לפני הפרק האחרון של העונה, שהיא הרבה יותר מזה. הסדרה מביאה לצופה תמונת מראה. האם רק של נשות המגזר החרדי?. ממש לא. של כולנו. את החלומות הכמוסים, את האכזבות ובעיקר את מי שלא העז להיות גיבור וללכת אחרי הלב.

עוד באתר פריחת הכלניות דרום אדום 2023 סיורים דיווחי פריחה

הרבה לפני הסדרה הישראלית פמיניזם בסגנון אמריקאי נשים יהודיות ויצירת מהפכה

הרבה לפני ששודרה בישראל הסדרה הישראלית המומלצת הזו, התפרסם מחקר בנושא פמיניזם חרדי יהודי והשפעתו על התרבות המודרנית בארצות הברית של אמריקה. כתבה את המחקר Pamela S. Nadell.

מה אפשר ללמוד ממנו?. לולא נשים יהודיות אמריקאיות, המהפכה הפמיניסטית של שנות ה-60 הייתה נראית לגמרי אחרת. למה עלתה הטענה הזו?. הנשים היהודיות בחזית התנועה לקחו תפקיד חשוב.

מתי זה קרה?. אמצע המאה התשע עשרה, כשתנועת זכות הבחירה לנשים יצאה לדרך בארה"ב, זכתה המהגרת היהודייה הפולנית ארנסטין פוטובסקי רוז לשבחים על כך שקראה לזכויות קניין של נשים נשואות ולזכות בחירה לאישה. אבל רוז הייתה אז פעילת זכויות האישה וגם יהודייה.

מה קרה לפני לקראת סוף המאה התשע-עשרה?.  נשים אמריקאיות יצרו ארגונים גדולים כדי להתקדם
תפקידי נשים ופרויקטים ציבוריים וחברתיים שלהן, נשים יהודיות החלו ליצור משלהן ארגונים ארציים.

האם נזכה לצפות בסדרה חאנשי עונה 2? 

ועכשיו לשאלה שאין לי תשובה עליה. לי באופן אישי, ונראה לי שגם עבור אשתי, מדובר לא רק בסדרה ישראלית מומלצת. מה עוד?. סוג של אמירה חברתית נוקבת שעולה מעת לעת בין ההומור הפרוע. לכן, אם ישנה הצעה, תסריט או רעיון לעונה מספר 2 חאנשי, ייקחו בחשבון מקבלי ההחלטות שבהחלט מגיעה לנו עוד עונה.

צפו בווידאו חאנשי פרק 9 לצפייה ישירה צפו בווידאו החדש

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *