Apple Watch ULTRA שעון ספורט מומלץ 2023

Apple Watch ULTRA שעון ספורט מומלץ 2023

מה יש לכם על היד?. Apple Watch ULTRA שעון ספורט מומלץ 2023 גאדג'טים חדשים. מה בכתבה?.  שעון הספורט החדש של Apple שמהווה בשורה לכל ספורטאי האקסטרים והאפליסטים ביקורת סקירה.

איזה שעון מומלץ לפעילות ספורט? Apple Watch ULTRA שעון ספורט מומלץ 2023  

רשת iDigital, משווקת הפרימיום של Apple בישראל, מעניקה השנה חסות לתחרות ישראמן 2023 שתתקיים ב- 27 בינואר באילת. במסגרת החסות תציג את Apple Watch ULTRA שהוכרז כשעון הרשמי של התחרות.

אז מה עושה אותו לאחד הגדג'טים המבוקשים?. 

ה- אפל אולטרא ווטצ' נחשב לשעון הקשיח והמתקדם ביותר מכל קודמיו. עם מארז טיטניום בעיצוב יפיפה ופונקציונאלי, בגודל 49 מ"מ ומעל זכוכית ספיר חזקה, צג גדול ובהיר במיוחד לתצוגה נוחה גם בתנאים קשים, עמידות למים עד לעומק של 100 מ', עמידות לאבק ומעל הכל 36 שעות של חיי סוללה ועד 60 שעות במצב "סוללה חלשה" – אתם מקבלים את כל העולם על כף היד שלכם. השעון מאפשר את כל המדידות המדויקות שספורטאי ברמה החובבנית וגם ברמה הגבוהה ביותר מחפש לעצמו.

עוד באתר דרום אדום 2023 לוח פעילויות שווקים סיורים חינם פעילויות לכל המשפחה 

מעבר ליכולות המקצועיות שלו, השעון מכיל את כל התכונות (פיצ׳רים) שיש בשעונים האחרים של Apple כמו ניטור רמת החמצן בדם, אפליקציית אק״ג, זיהוי תאונות דרכים ועוד דברים רבים וטובים, בנוסף ליכולות החיבוריות של ה-Ultra וההתאמה המושלמת שלו לאקו-סיסטם של מכשירי Apple.

איפה אפשר לקנות?. מי היבואן הרשמי?.

השעון משווק ברשת iDigital, משווקת הפרימיום של Apple בישראל. איידיגיטל היא רשת הAPR- (Apple Premium Reseller) היחידה בישראל. מה היא למעשה?.  מהווה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי ביותר של .Apple בiDigital- תוכלו להתנסות במכשירי Apple השונים ולקבל ייעוץ והכוונה בבחירת המכשיר המתאים ביותר לצרכים שלהם.

תחרות ישראמן 2023

המומחים של iDigital יפגשו את המתחרים ומומחי הספורט במתחם iDigital שיוקם באילת כחלק ממתחם ישראמן 2023, יאפשרו להם להתנסות בשעון הספורט החדש ופורץ הדרך של Apple וידריכו אותם על מגוון הפיצ׳רים החדשים של ה Apple Watch Ultra-שיעזרו להם לנצח.

מידע חדשות גאדג'ט סלולר טכנולוגיה ואירועים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *