צעדת ראשוני ים המלח 2023 תאריכים הרשמה מסלולים

 צעדת ראשוני ים המלח 2023 תאריכים הרשמה מסלולים

אתם יודעים למה אני ממתין מאז השנה שעברה?. להודעה על שובה של הצעדה הכי יפה בישראל. מה מייחד אותה?. בימים רגילים מרבית השבילים שבה היא עוברת סגורים לציבור והשנה, אגב פורים 2023, היא נפתחת פעמיים. אזו באו נראה את כל הפרטים אודות צעדת ראשוני ים המלח 2023 תאריכים הרשמה מסלולים.

מתי מתקיימת השנה צעדת ראשוני ים המלח 2023 תאריכים הרשמה מסלולים

פתחו את היומנים ושריינו את התאריכים. כי הפעם מדובר בשני סופי שבוע נפרדים. למי זה טוב?. לאנשים כמוני שרוצים לצעוד לפחות בשני מסלולים.

03/04/2023 + 04/03/2023 סוף שבוע ראשון
10/03/2023+ 11/03/2023 סוף שבוע שני
מהן שעות הצעידה?. יש לטייל במסלול רק בין השעות 8:00-15:00 . יש לתכנן נכון את לוח הזמנים. לידיעת המטיילים – כדי לצאת מהשטח לפני שעת סגירת המסלול.

מועד אחרון ליציאה אל המסלול 12:00

<yoastmark class=

שלושת המסלולים בשני סופי השבוע ( אני רוצה לצעוד את שלושתם)

עוד באתר סיירת מטכל פרקים מלאים היחידה יוצאת למבצע בפריז

שפך הירדן אל ים המלח

מדובר במסלול הליכה המותאם למשפחות אוהבות לכת (7.5 ק"מ הלוך וחזור) הליכה ייחודית אל עבר אפיק נחל הירדן בין משקעי הימה הקדומה שכיסתה את המרחב, המסלול עובר בסמוך לבריכות האידוי הישנות של מפעל האשלג אל הירדן הזורם. המסלול הוא הלוך וחזור.

ארץ המנזרים בית הערבה ההיסטורי

המסלול למשפחות. מותאם למשפחות אוהבות לכת 6.5 ק"מ. היכן הוא עובר? לאורך אתרי המנזרים הסגורים, גשר עבדאללה ומגיע אל קבר האחים. מה שכן שם בעבר?. קיבוץ בית הערבה ההיסטורי. למה מומלץ?. המסלול מחבר בין נופי האזור לעבר עשיר ומרתק.

הליכה קלילה בארץ המנזרים בינוני-קל  4 קילומטר הלוך וחזור למי שרוצה הליכה בכיף

המסלול מוביל אל המנזרים הסגורים, מחבר בין דתות ונופים ייחודים ומותאם למשפחות. נצא מאתר הטבילה (קאסר אל יהוד) להליכה אל המנזרים המרשימים שנבנו על הירדן ונסגרו לביקור מאז תקופת המרדפים אחרי 1967.

איך נרשמים?. ההרשמה המוקדמת באתר מועצה אזורית מגילות ים המלח

צפו בווידאו צעדת ים המלח 2023 החוויות שלי מהשנה שעברה 

אירועים באזור ים המלח –  תאריכים הרשמה מסלולים כל הפרטים ותמונות מהמסלול מנזרים נטושים מבנים נטושים וסודות מהעבר מומלץ לכולם יחידים ומשפחות.

מה לוקחים לצעדה?. בקבוק מים לכל צועד וסוללה טעונה במלואה בטלפון הנייד. איך מתלבשים?. כל אחד איך שנוח לו אבל לא לשכוח כובע ונעלי הליכה נוחות.

אפשר לצלם?. כמובן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *