פלייאוף עליון מחזור 28 משחקים שידורי ספורט חיים מכבי חיפה הפועל ב"ש

פלייאוף עליון מחזור 28 משחקים שידורי ספורט חיים מכבי חיפה הפועל ב"ש

עונה שלמה רודפת הליגה אחרי הירוקים מחיפה ועכשיו ברגע האמת יש לאדומים מטרנר הזדמנות בלתי חוזרת להדביק את החבורה הירוקה מהכרמל. מה בכתבה? חדשות ספורט ליגת העל בישראל. פלייאוף עליון מחזור 28 משחקים שידורי ספורט חיים מכבי חיפה הפועל ב"ש.

רשימת משחקים שידורי משחקים ערוצי ספורט פלייאוף עליון מחזור 28 משחקים 

משחקי הסיבוב ה 28 בליגת העל ישוחקו בתאריך 01/04/2023 מספר ימים לני סדר פסח 2023 ומייד לאחר סדרת המשחקים של נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות יורו 2024. מי נגד מי במשחקי ליגת העל השבוע?. המשחקים יתחילו בשעה 20:00 כולם.

הפועל י-ם – מכבי ת"א האם הכחולים מתל אביב יוכלו לחזור למאבק על האליפות או לפחות על הסגנות.?. הראש אולי בגמר גביע המדינה 2023, אבל למיקום בסוך העונה יש השפעה על השתתפות באירופה בשנה הבאה, ובכלל מי מבטיח שמכבי תל אביב היא זוכת גביע המדינה 2023 של ישראל?.

עוד באתר סרטים מומלצים 2023 צפייה ישירה 

מכבי חיפה – הפועל ב"ש המשחק המרכזי של המחזור. אם חיפה מנצחת היא עשה צעד ענק לזכייה שלישית ברציפות באליפות. מה עוד בהישג?. אליפות שלישית רצופה, בפעם השנייה גם למאמן ברק בכר. האם ברדה ושחקניו יעמדו בלחץ של איצטדיון סמי עופר?. את זה נוכל בשידור ישיר של המשחק מכבי חיפה הפועל באר שבע.

מ.ס. אשדוד – מכבי נתניה שערכו הספורטיבי נובע מהסיכוי של המנצחת לזכות אולי בכרטיס לאירופה בעונה הבאה.

מי תרד ליגה העונה? סקציה נס ציונה, קריית שמונה וריינה במאבק משולש 

תחתית ליגת העל סדרה לנו מותחן משולש לסיום העונה. על התהום שלוש קבוצות אבל תהיו בטוחים שכל ניתחון של אחת משלושתן, יכול לצרף קבוצה נוספת לאזור הקו האדום. בליגה פנימית של 8 קבוצות הכל יכול לקרות. שני הפסדים רצופים והתמונה משתנה. עדכוני ספורט חיים שידורי משחקים לייב ליגת העל. אז מה מחכה לנו ברשימת משחקים?

01/04/2023  שעה  16:00
הפועל ת"א – סקציה נס ציונה
02/04/2023
מכבי בני ריינה – הפועל חדרה
הפועל ק"ש – בני סכנין
בית"ר י-ם – הפועל חיפה

צפו בווידאו שידורים חיים משחקי כדורגל עדכוני ספורט חיים ערוצי הספורט של ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *