חצי גמר יורו לצפייה ישירה נבחרת ישראל

חצי גמר יורו לצפייה ישירה נבחרת ישראל

מי היה מאמין?. לרשימת ההישגים של הספורט הישראלי נוסיף כעת את ההישג הבלתי ייאמן של נבחרת ישראל עד גיל 23 במסגרת משחקי היורו. זה לא עוד טורניר זניח, זה הטורניר לבני הנוער לבני הגיל הזה. ומה בהמשך?. שידור ישיר חצי גמר יורו לצפייה ישירה נבחרת ישראל.

נבחרת ישראל עושה היסטוריה חצי גמר יורו לצפייה ישירה המשחק המלא 

אז נתחיל עם הפרטים היבשים. מה יבשים?. כל נתון הוא חתיכת היסטוריה ואנחנו כבר מוכן לקראת השידור הישיר.

איפה המשחק של נבחרת ישראל?.  באטומי בגאורגיה

באיזה יום ישראל משחקת?. יום רביעי בשעה 19:00

מול משחקים בחצי הגמר יורו עד גיל 23? אנגליה או פורטוגל

עוד באתר הסקר החינמי שטרף הרשת מי הזוכה שלכם באח הגדול 2023

מי מאמן את נבחרת ישראל?. גיא לוזון שמגיעות לו כל המחמאות על ניהול המשחקים, העמדת הנבחרת והרוח של השחקנים. זו גם ההזדמנות שלנו להגיד – תודה גיא. רוצים אותך באולימפיאדה!.

האם נבחרת ישראל בכדורגל העפילה לאולימפיאדה? 

אם המשחק ישוחק מול אנגליה או צרפת, ישראל יכולה לראות את עצמה במשחקים האולימפיים בצרפת. איזו גאווה ואיזה שידור ספורט לצפייה ישירה מחכה לנו ביום רביעי הקרוב.

אתר הספורט one מדווח על הדרך של ישראל לאולימפיאדת פריס: "במקרה של ניצחון של אנגליה בחצי הגמר שלה מחר על פורטוגל או צרפת בחצי הגמר שלה מחר על אוקראינה (מספיק ניצחון של רק אחת מהן), הכחולים-לבנים ייקחו חלק במשחקים האולימפיים בפאריס ב-2024"

מי יהיה השוער השני של הנבחרת?. האם הצהוב של דניאל פרץ בתוקף?.

מיד לאחר המשחק הוזעק השוער של מכבי חיפה, שריף כיוף, לנסיעה בלתי צפויה לגאורגיה. לאחר הצהוב שספג דניאל פרץ, ברור שייתכן שהנבחרת תצטרך שעור מחליף על הספסל. אז מה עושים?. לקראת משחק חצי הגמר מזעיקים את השוער השלישי. מי זה?. שריף כיוף שבין אם ישחק במשחק ההיסטורי או  לא נאחל לא בהצלחה. מגיע לו ומגיע לצופים בבית. אגב, לאחר המשחק דניאל פרץ, שוער מכבי תל אביב, סיפר שהשופט ביטל לו את הכרטיס הצהוב.

צפו בווידאו שידורי ספורט חיים כדורגל נבחרות ישראל חצי גמר יורו לצפייה ישירה נבחרת ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *