סרטי ילדים חדשים בקולנוע המומלצים

סרטי ילדים חדשים בקולנוע המומלצים לחודש אוגוסט 2023

מה עושים בחופש הגדול ובימי הקיץ?. אם כבר חזרתם מחופשה ארוכה או שאתם בדרך לאחת כזו, אין מצב שלא תגיעו למזגן המצנן בבתי הקולנוע לצפות באחד מהסרטים החדשים. מה בכתבה שלנו הפעם?. סרטי ילדים חדשים בקולנוע המומלצים לחודש אוגוסט 2023 מבצע קוקוריקו צבי הנינג'ה טירוף המוטנטים משפחה במסכה אלה והנסיך בעקבות אבן החיים. בהמשך העמוד צפו בסרטים הרצף בווידאו.

מבצע קוקוריקו  סרטי ילדים חדשים בקולנוע המומלצים לחודש אוגוסט 2023

הקיץ יוצאים למבצע… להציל את הביצה! כשאספן ביצים חמדן חוטף את ביצי התרנגולים "אולי" ו"מקס" ולוקח אותם לאפריקה כדי להפוך אותם לארוחה, ההורים המודאגים שלהם – טוטו ודי – טסים לקצה השני של העולם כדי להציל את ילדיהם לפני שיהיה מאוחר מדי.

עוד באתר לוח שנה חופשות ראש השנה 2023 שנה עברית חדשה תשפ"ד 

אגב חוץ ממבצעים בכרטיס אשראי בתר ההטבות של מפעל הפיס תוכלו לרכוש, בכפוף לזכאות, כרטיס כניסה לסרט למימוש בימי חמישי בלבד מחיר החל מ- 9 שח במבחר בתי קולנוע. יש יותר שווה מזה?.

מפרץ ההרפתקאות סרט העל סרטי ילדים חדשים 2023 

כאשר מטאור קסום מתרסק בעיר ההרפתקאות, הוא נותן ליחידת החילוץ של הכלבלבים כוחות על, והופך אותם לכלבי על! עבור סקיי, החברה הקטנה ביותר בצוות, הכוחות החדשים הם התגשמות חלום. אך דברים לוקחים תפנית לא צפויה לרעה כאשר נבל העל המדינגר בורח מהכלא ומאחד כוחות יחד עם מדען משוגע על מנת לגנוב את הכוחות של הכלבלבים לעצמם. בעוד גורל העיר מוטל בספק, כלבלבי העל יהיו חייבם לעצור את הנבלים לפני שיהיה מאוחר מידי, וסקיי תצטרך ללמוד שגם הכלבלב הקטן ביותר יכול לעשות שינוי עצום.

עכשיו באתר צפו בווידאו מבצע קוקוריקו לצפייה ישירה טריילר מדובב 

משפחה במסכה סרט חדש מומלץ עם דיבוב לעברית סרטים לילדים בקולנוע 2023 

כשאנה מקבלת את חליפת הסופר-על של המשפחה שלה, היא יודעת שהגיעה תורה להיות הגיבורה של העיר, כמו שהיה אבא שלה וכמו שהיתה סבתא שלה לפניו. יש רק בעיה אחת – נראה שאין בה שום תכונה שמתאימה לגיבורי על! היא מעדיפה לשחק במחשב עם חברים מאשר לרוץ, ורגילה להרים את העכבר של המחשב ולא משקולות. אבל עכשיו כשהעיר כולה תלויה בה – האם אנה תמצא את כוח העל שלה? "משפחה במסכה" היא הרפתקה סוחפת על משפחה ועל אומץ, שמראה שכולנו גיבורי על, בדיוק כמו שאנחנו!

עוד באתר רובוטריקים עליית החיות צפו בווידאו דיבוב עברית

צפו בווידאו משפחה במסכה הטריילר הרשמי לצפייה ישירה

אלה והנסיך בעקבות אבן החיים סרט חדש 2023 Ella and the Little Sorcerer

לאחר שהנסיך אלכס נלכד בגופו של עכבר, אלה פונה לעזרת עולם הקסמים, בבקשת עזרה. הם מגלים, שעליהם למצוא את אבן הקסם הנדירה, שתוכל להשיב אותו לחייו האנושיים. היא וחבריה יוצאים למסע הרפתקאות סוחף, ופוגשים בדרך דמויות מפתיעות רבות, שמנסות לעזור, אך לחלקן… אינטרסים סודיים אחרים. זהו סרט קסום ומחמם לב על כוחה של חברות הדדית, אומץ ונחישות.

טריילר סרטי ילדים חדש לצפייה ישירה אלה והנסיך בעקבות אבן החיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *