יום הרווקים הסיני 2023 מבצעים הנחות קופונים משלוח חינם

יום הרווקים הסיני 2023 מבצעים הנחות קופונים משלוח חינם

בכל שנה מגיע התאריך שכמעט שאין אחד בארץ שלא מבצע רכישה באתרי קניות ששולחים לישראל. הכירו את יום הרווקים הסיני 2023 מבצעים הנחות קופונים משלוח חינם הכירו את המוצרים שכולם רוצים ואתם יכולים לרכוש בהנחות ענק כולל משלוח לישראל ללא תשלום. בהמשך העמוד – מבצעים והנחות.

מתי זה קורה השנה? יום הרווקים הסיני 2023 מבצעים הנחות קופונים 

כמו בכל שנה חג הרווקים הסיני שהפך ליום הקניות הגלובלי מצוין בתאריך 11/11/2022. האם יש מבצעים מיוחדים?. כמובן. חלק מהם ניתן לממש בתקופה שקודמת ליום הקניות הבינלאומי באתרים במבצעים משלוחים חינם לישראל. מה במבצע?. על כך בכתבה שלפניכם.

אירועי סוכות 2023 פסטיבלים אירועים הופעות חינם

אירועי סוכות 2023 פסטיבלים אירועים הופעות חינם

למה דווקא לעשות קניות באתר אליאקספרס? 

אירוע הקניות הגדול בעולם מתרחש מדי שנה ב-11 בנובמבר, ורוב הישראלים מודעים לו רק במעורפל. הקונים בישראל, שקונים ביום Singles Day is China’, אינם מצפים לו כפי שהם מכירים לשופינג אי אל 2022 או לבלאק פריידי או פריים דיי של אמזון. מה כם משותף לכל ימי הקניות המיוחדים ברשת?. חופשת קניות מבוססת על הרעיון של להוציא כסף על עצמך – בילוי ישראלי מועדף.

עוד באתר בלי טובות ובלי הנחות האפליקציה שכל אישה צריכה להכיר איפה הגבר שלך עכשיו 

מתי יש חגיגות ומבצעים מיוחדים באתרי קניות באינטרנט השנה? 

יום הרווקים הסיני 2023 תאריך 11/11/2023
שופינג אי אל 2023 בנובמבר צפוי
יום הרווקים הסיני 2023 בתאריך 11/11/2023
סייבר מאנדי 2023 יום שני, 27 בנובמבר 2023
בלאק פריידי 2023 תאריך השנה יום שישי, 24 בנובמבר 2023

 

איזה מוצרים במבצע יש באתר aliexpres בעברית?. 

הישראלים יודעים לחפש מבצעים ברשת ולכן קל להם להשיג הנחות באתרי קניות שעושים משלוח לישראל. שימו לב שתחת ההגדרה FREE SHIPPING  ניתן להזמין מאתרי קניות בחו"ל ולקבל את המוצר עד לנקודת האיסוף חינם ללא תשלום. אז מה אפשר לקנות?. אחד המוצרים האהובים על הישראלים הוא ללא ספק מטען לטלפון הנייד. כמה עולה מטען נייד הנקרא גם power bank  באתר?. לדעתי, הרבה יותר זול מישראל.

ויש עוד מוצרים נלווים לטלפונים ניידים. על מה אני מדבר?. בהמשך הכתבה ראו את המתקן להנחת טלפון על השולחן. למה הוא משמש?. ראשית המכשיר נשאר תמיד בטווח ראייה שלנו. הוא לא נעלם משולחן העבודה ואם יש הודעות אפשר לראות אותן כאשר הן מופיעות על המסך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *