אוזניות נוקיה אוזניות אלחוטיות מומלצות לספורט

אוזניות נוקיה אוזניות אלחוטיות מומלצות לספורט

מה עושים כאשר יוצאים לפעילות ספורטיבית או כזו המתאפיינת בזיעה ועדיין רוצים לשמור על תקשורת או האזנה למוזיקה באיכות גבוהה?. קבלו את אוזניות נוקיה. מה מאפיין אותן?.  אוזניות אלחוטיות מומלצות לספורט המאפשרות ביטול רעשי סביבה ועמידות למים.

אוזניות נוקיה אוזניות אלחוטיות מומלצות לספורט

המותג נוקיה, ביבוא סיריוס אלקטרוניקה, מציג אוזניות אלחוטיות בעלות מבנה ארגונומי נוח במיוחד, איכות סאונד מרשימה, כפתורי טאצ', ביטול רעשי סביבה ועמידות למים ההופכות אותן לאידאליות לריצה ולכל פעילות ספורטיבית נוטפת זיעה. כל זאת במחיר נגיש במיוחד!

עוד באתר המלצות

פעילות חינם בסוכות 2023 הנחות למופעים אטרקציות 

ההר סרט חדש בקולנוע צפו בווידאו סרטים מומלצים

עיצוב ומפרט טכני

האוזניות בעלות עיצוב SEMI IN- EAR בעלות משקל נוצה של 3.3 גרם בלבד ונוחות על האוזן לשימוש לשעות ארוכות. הן כוללות חיבור בלוטות' מהיר במיוחד בגרסא 5.1, השומר על יציבות וסאונד נקי ללא הפרעה. האוזניות בנויות מדרייברים דינמיים 13 מ"מ המעניקים איכות סאונד גבוהה במיוחד.

אוזניות אלחוטיות מבית נוקיה לסיריוס אלקטרוניקה צילום יחצ חול מקור עידן בץ

אוזניות אלחוטיות מבית נוקיה לסיריוס אלקטרוניקה צילום יחצ חול מקור עידן בץ

האם האוזניות מוגנות מפני מים?.

הן מוגנות למים בתקן בינלאומי IP44 לשימוש בתנאי חוץ, ריצה ובכל פעילות ספורטיבית נוטפת זיעה אחרת. הן מגיעות עם דיבורית מובנית עם טכנולוגיית ביטול רעשי רקע מהסביבה בזמן שיחות טלפון ואפשרות לשימוש בעוזרת הקולית של אפל (SIRI) או גוגל.

כיצד שולטים הווליום באוזניות האלחוטיות?.

מאובזרות בכפתורי טאצ' לשליטה על עוצמת השמע, מעבר בין שרים ומענה וניתוק שיחות. הסוללה החזקה מאפשרת שימוש במשך 4 שעות רצופות ועד 16 שעות על ידי טעינה באמצעות מעמד הטעינה. כוללות כפתור ריסט לאיפון הגדרות יצרן וחיבור מחדש של אוזניות TWS

כמה עולות האוזניות החדשות של NOKIA?. המחיר: 390 שקלים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *