וונקה הסיפור של צ'ארלי בממלכת השוקולד

וונקה הסיפור של צ'ארלי בממלכת השוקולד

מה קורה בקולנוע בתפר שבין שנת 2023 לסרטים החדשים של שנת 2024?. הרשו לנו להמליץ לכם על סרט לכל המשפחה. מה בפינת הסרטים המומלצים החדשים?. קבלו את וונקה הסיפור של צ'ארלי בממלכת השוקולד.

מתוק ומשובח וונקה הסיפור של צ'ארלי בממלכת השוקולד

מי לא זוכר את הסרט הראשון בסדרה?. מפעל השוקולד המסתורי נפתח לציבור הרחב. ומי מנהל אותו?. בחור מוזר בשם וילי וונקה אשר בסופו של הסיפור מתאהב במשפחה הענייה, אך טובת הלב והחמה של הילד צ'ארלי. ועכשיו לעלילת הסרט בכיכובו של טימות'י שאלאמה כוכב הסרט חולית לצפייה ישירה.

עוד באתר

איך הוקמה האימפריה של ווילי?.

הסרט החדש, המבוסס על הדמות הנפלאה מספרו רב-המכר של רואלד דאל "צ'ארלי בממלכת השוקולד", מספר את סיפור הרקע של הממציא, הקוסם, ויצרן השוקולד הגדול בעולם – וילי וונקה.

הצוות שיצר את הסרט מבטיח רבות ובהחלט לא מאכזב.

מי בהרכב המנצח?. פול קינג (כותב ובמאי סרטי "פדינגטון") ודיוויד היימן (מפיק סרטי "הארי פוטר", "כוח משיכה" ו-"פדינגטון") מגיע הסרט החדש שיש בו הכל – קסם, מוזיקה, הרפתקה ורגש – ארוזים יחד בהמון אהבה ובהרבה הומור. כמו מה?. כמו חבילת שוקולד משובחת. כי מה חשוב לזכור?. בסוף הכל אנשים. אפילו אם הם קטנים.

טיולי פריחה 2024 מקומות מומלצים עם קרן קיימת

טיולי פריחה 2024 מקומות מומלצים עם קרן קיימת

איך גילה ווילי ונקה את המתכון לשוקולד מושלם?.

"וונקה" בכיכובו של טימות'י שאלאמה בתפקיד הראשי, יציג לראשונה על המסך הגדול את וילי וונקה הצעיר, מלא ברעיונות ונחוש לבלוע את העולם בביסים קטנים, נחוש להוכיח לסביבה שהדברים הכי טובים בחיים מתחילים ברעיון, ואם אתם מספיק ברי-מזל לפגוש את וילי וונקה – הכול אפשרי.

אוהבים שוקולד? קבלו את החטיף שהיה בשנת 1930

חטיף השוקולד סניקרס הוא לא הוותיק ביותר, לא מייצרים אותו במפעל של willy Wonka אבל עם זאת, הוא הפופולרי ביותר. חטיף שוקולד זה ארוז בבוטנים, המכיל גם קרמל ונוגט, נמכר לראשונה בשנת 1930.  היה לו שם אחר לגמרי בבריטניה, שם הוא היה ידוע בתור בר מרתון.

מי עוד מככב בסרט?.

קאלה ליין
זוכה האמי קיגן מייקל קי ("הנשף")
יו גרנט ("אהבה זה כל הסיפור")
סאלי הוקינס ("צורת המים", סרטי "פדינגטון")
רואן אטקינסון (סרטי "ג'וני אינגליש", סרטי "מיסטר בין", "אהבה זה כל הסיפור")
זוכת האוסקר אוליביה קולמן ("האב", "המועדפת").

צפו בווידאו וונקה לצפייה ישירה הסרט המלא בבתי הקולנוע 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *