נקמה יהודית 6 סרט ישראלי צפו בווידאו בעקבות השביעי לאוקטובר

נקמה יהודית 6 סרט ישראלי צפו בווידאו בעקבות השביעי לאוקטובר

קשה להאמין שכבר עברה שנה שלמה וקשה מאז אירועי אותה שבת ושמחת תורה. האירוע הקשה שעברה, ועדיין עוברת מדינת ישראל, הטביע חותם בכל אחד מאיתנו וגם בתרבות הישראלית. ומה באשר לעולם הקולנוע והסרטים הישראליים?. בנוסף לתוכניות הדוקו עולים סרטים סביב אותו היום. ומה בפינת הסרטים המומלצים שלנו היום?. קבלו את נקמה יהודית 6 סרט ישראלי צפו בווידאו בעקבות השביעי לאוקטובר.

סרטים חדשים בקולנוע מומלצים ביקורת ווידאו מה כדאי לראות

סרטים חדשים בקולנוע מומלצים ביקורת ווידאו מה כדאי לראות

בעקבות הנקמה האין סופית נקמה יהודית 6 סרט ישראלי צפו בווידאו בעקבות השביעי לאוקטובר

בסרט החדש שביים יהודה גרובייס משחקים דין מירושניקוב, נתנאל מרדכי, אביתר לזר, שלמה סדן. ובמה הוא עוסק?. בשאיפה לנקום במי שתכנן, ביצע ולקח חלק באותו טבח נורא. אבל מה קורה כאשר במקרה של הסרט איש אינו יודע כיצד נראה אותה דמות מסתורית ונוראית?. ויותר מכך, האם סוכן המוסד יצליח להתגבר על הטראומה האישית שלו?. ישראל באה חשבון כמעט עם כל צורר. אולם אם בעבר היינו רגילים לסרטים שבהם אנו באים חשבון עם יוצאי השלטון הגרמני במלחמת העולם השנייה ומחוללי השואה, השביעי לאוקטובר הביא אתו לקולנוע זאנר חדש. הפעם האויב קרוב.

תקציר העלילה של הסרט

אלי בוגר סיירת, מגויס למוסד, לטוס ולזהות בכיר בחמאס מהאחראים לטבח השביעי לאוקטובר והעוסק בטרור עם האירנים. אלי הוא הישראלי היחיד שיודע כיצד נראה איש החמאס כיום , מכיוון שהיה מעורב בתקרית בה נפלו שנים מחבריו, שם נפצע. תוך כדי מעקב דרמטי בגאורגיה, הפעולה מסתבכת . אלי שסובל מפוסט טראומה נאלץ לבצע את המלאכה לבדו.

נקמה יהודית 6 הסרט, הוא החלק השישי בסדרה והוא אקטואלי מתמיד ונוגע במצב הביטחוני בישראל ובעולם היהודי. הוא מגיב למלחמה בעזה, מתייחס לקיטוב בין חלקי העם, ועומד על החשיבות להגן על כל מה שהשגנו פה.

יום נקם ושילם גם ספילברג עשה סרט על היד הארוכה

לפעמים סרטים חדשים מעלים את הרצון לצפייה חוזרת בסרטים קודמים באותם עולמות תוכן. בעת כתיבת ההמלצה על הסרט הישראלי החדש, נזכרתי בסרט מינכן משנת 2005.

הסרט של סטיבן ספילברג  “מינכן”  יצא בשנת 2005 ומבוסס על אירועים אמיתיים. הוא מתאר את סיפורם של סוכני “המוסד” הישראלים שנשלחו לחסל את המחבלים שהיו מעורבים בטבח הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן בשנת 19721.

ואל תשכחו את מבצע פינאלה בנטפליקס ישראל

בשנת 1960 יצאו סוכני מוסד למבצע נועז ללכידתו של פושע המלחמה הנאצי אדולף אייכמן ולהבאתו לדין בישראל. מבוסס על אירועים אמיתיים. מי משחק?.  אוסקר אייזק, בן קינגסלי, ליאור רז. ומי מגלם איזו דמות?. זוכה האוסקר בן קינגסלי מגלם את אייכמן, ומולו אוסקר אייזק מככב כסוכן המוסד פיטר מלקין.

צפו בווידאו נקמה יהודית 6 סרט ישראלי חדש 2024

הנזיר והרובה הסרט צפו בווידאו תקציר העלילה סרטי 2024

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *