פסטיבל חולון 2024 צלילי ילדות מבצעים כרטיסים מופעים

פסטיבל חולון 2024 צלילי ילדות מבצעים כרטיסים מופעים

אוהבים זמר עברי?. רוצים ליהנות ממופעים מיוחדים שעושים עבוד ליוצרים הגדולים שלנו?. הכירו את פסטיבל חולון 2024 צלילי ילדות מבצעים כרטיסים מופעים חול המועד סוכות. מי מופיע והיכן?. ההפקות של הפסטיבל ושלל מבצעים באמצעותם תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים. 

באיזה תאריכים מתקיימים המופעים?. פסטיבל חולון 2024 צלילי ילדות מבצעים כרטיסים מופעים

מוכרחים להיות שמח. ואין שמחה גדולה יותר מאשר חזרה אל הצילים שליווי את ילדותנו. אותם שירים, סיפורים ושירים שהושרו בישראל וכולנו אוהבים. השנה, בחול המועד סוכות 2024, יעלו בעיר הילדים, היא חולון, מספר מופעים לילדים ולמבוגרים. אז אם אתם רוצים לשיר מכל הלב, לבילוי של כיף וטוב על הלב, הנה פסטיבל בחולה מועד שכל כולו טוב על הלב. 

לפניכם רשימת מופעים לפי תאריכים במהלך חול המועד השנה. היכן נערכם המופעים?

פסטיבל צלילי ילדות חולון 2024 מופעים ומבצעים. מתי השנה?. חול המועד סוכות בתאריכים 20/10 עד 22/10. צפו לוח המופעים והמבצעים כרטיסים החל מ 55 שח בכפוף לתנאי המבצעים. את המבצעים תוכלו למצוא באתר המינויים של מפעל הפיס, פיס פלוס. 

אלו מופעים ובאיזה תאריכים?. סוכות 2024 בחולון 

המסע הקסום באוריינט אקספרס ביום ראשון 20.10 בשעה 17:00
טרמולו 20.10.24, יום ראשון תחילת מופע 17:30 החל מ 55 שח באתר פיס פלוס
והילד הזה הוא אני בפסטיבל צלילי ילדות תיאטרון חולון 21.10.24, יום שני תחילת מופע 17:00
אינדי ילד שרים רוקנ'רול לכל המשפחה 21/10/2024 בשעה 17:30 תיאטרון חולון אולם קטן

 

פסטיבל צלילי ילדות סוכות 2024

כיצד משפיעים שירי הילדות ששמע אדם על בגרותו

למה השירים ששמענו כשהיינו ילדים נשמעים מתוקים יותר מכל מה שאנו מקשיבים לו כמבוגרים?. 

בשנים האחרונות, פסיכולוגים ומדעני מוח אישרו כי לשירים הללו יש כוח לא פרופורציונלי על הרגשות שלנו. וחוקרים חשפו ראיות המצביעות על כך שהמוח שלנו קושר אותנו למוזיקה ששמענו כבני נוער בצורה הדוקה יותר מכל מה שנשמע כמבוגרים – קשר שלא נחלש ככל שאנו מתבגרים. נוסטלגיה מוזיקלית, במילים אחרות, היא לא רק תופעה תרבותית: זו פקודה נוירונית. ולא משנה כמה מתוחכם הטעם שלנו עלול לגדול להיות, המוח שלנו עשוי להישאר תקוע בשירים האלה שהיינו אובססיביים לגביהם במהלך הדרמה הגבוהה של גיל ההתבגרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *