רפאליס פרק 11 לצפייה ישירה אתר הסדרות

רפאליס פרק 11 לצפייה ישירה אתר הסדרות

שלושה פרקים בשבוע זה לא מספיק. סדרה כזו צריכה להיות משודרת בימים ראשון עד חמישי והשלמות בימי שישי. רבותי וגבירותי, גולשות וגולשים יקרים, קבלו את רפאליס פרק 11 לצפייה ישירה בהוט.

 

רפאליס פרק 11 לצפייה ישירה

רפאליס פרק 11 לצפייה ישירה

סדרה ישראלית בהוט רפאליס פרק 11 לצפייה ישירה

עד עכשיו חלפו עשרה פרקים של רפאלי לצפייה ישירה. הצופים בסדרה, כמו אלו שעוקבים ברשתות החברתיות, זכו למבט מעמיק לקורות משפחת רפאלי ובראשם הדוגמנית המצליחה בישראל, בר רפאלי. אבל רק בפרונט. במהלך צפייה בסדרה רפאלי פרקים מלאים מלאים, מתגלה משפחה גרעינית מאוחדת, מגובשת הובלת על ידי שני הורים, ציפי ורפי ושני אחים און ודור.

עוד באתר – אפליקציות מומלצות

בפרקים הקודמים ראינו טפח המשפחה. אני למשל אהבתי את הפרק בו שמלא מצרף את רפי לנינג'ה? מתי זה קרה ? בר רפאלי מצטלמת עם יובל שמלא. ומה קורה כשרפי מגיע לביקור. אתם צודקים – פרק 7 של רפאליס.

מה יקרה אם יהיה משבר בחיי הנישואים של הבנים

אחת הסצנות החשובות, כך לדעתי כצופה, הייתה בפרק 8 רפאלי. הצופה מקבל דיאלוג כנה ובוגר בין אב לבנו. בין רפי לדור רפאלי. השיחה עוסקת במלאכת החיים. רפי מדבר עם הבן על החיים עם ציפי לאחר השהות בכלא. השיחה נסובה לשאלה ששואל דור – היום היית מתחתן ?. רפי עונה לו ( בכנות רבה, כך אני מרגיש ) . אני בגיל שלך, אם משהו מפעיל לחצים, לא חשוב שהייתי מתחתן. מיותר, לא צריך. אחרי 37 שנה אוהבים ומתגעגעים, אבל זה נדיר. אני רואה חברים שלי עושים כל מה שאפשר לא לחזור הביתה. יש להם בבית שוטר עם חצאית.

לא כל חיי הנישואים נגמרים בהפי אנד. יש כאלה שנשארים עד הסוף. 

ואז כאשר דור מספר לרפי, מה עלול לקרות לו בחיי הנישואים, ורפי עונה לו. הוא שולף לסיום את אחד המפשטים החזקים של הסדרה רפאליס לצפייה ישירה. וזה הולך ככה – לא כל חיי נישואים נגמרים בהפי אנד. יש כאלה שנשארים עד הסוף,.

לקראת שידור רפאלי פרק 11 לצפייה ישירה אתר הסדרות "אם תיפול, לא אציל אותך": רפי ודור על נישואין – רפאליס

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *