אירועי פסח 2022 סיורים מאורגנים טיולים פסטיבלים מה עושים היום ?

אירועי פסח 2022 סיורים מאורגנים טיולים פסטיבלים מה עושים היום ?

השנה חוזרים לחגוג את חופשת הפסח ובגדול. אז מה עושים? צוות האתר רכז עבורכם שלל אטרקציות, בחינם או בתשלום בצפון עד דרום. אירועי פסח 2022 סיורים מאורגנים טיולים פסטיבלים מה עושים היום ? חול המועד יומן אטרקציות לכל אחד מימי חול המועד בימים ראשון עד שבת בחופש.

אירועי פסח 2022 סיורים מאורגנים טיולים

אירועי פסח 2022 סיורים מאורגנים טיולים

בואו לטייל עם מדריך חינם אירועי פסח 2022 טיולים עם הילדים 

עוד באתר טיולים בכינרת עם מדריך ללא תשלום 

פעילות בדרום חול המועד אל מסתרי העיר עבדת- גם בשקיעה!

משרד התיירות מזמין אתכם ליהנות מסיור חינם עם מורה דרך. זו אחת הפעילויות המומלצות לחג. אז מה קורה בעבדת במהלך חול המועד פסח השנה ?  ימי שישי ושבת בחודש אפריל וחוה”מ 17-20.4, בשעות 11:00 15:00 17:00. אתם מוזמנים.

גן לאומי תל שבע חופשת הפסח סיורים מאורגנים עם מדריך 

בואו להכיר אתר מורשת עולמית. מסיור חינם עם מורה דרך בחול המועד פסח. מתי והיכן ? בימי חוה”מ מדריך בימים 18.4 20.4 בשעות 10:00 12:00 14:00. מה סיור ? מסיירים המקראית הקדומה בין שער העיר. נראה את ארמון המושל ומבני מגורים ומחסנים, שהשתמרו בזכות האקלים המדברי של הנגב. נעמיק למאגר מים תת-קרקעי מרשים מימי המלך חזקיהו ונראה את הבאר העמוקה בארץ. מראש התל נצפה על בקעת באר שבע רחבת הידיים וסביבתה.

 

קופונים לאטרקציות חול המועד השנה תשפ”ב 

מוזיאון הטבע התנ”כי בית שמש – כרטיס לסיור

אין כמו בילוי בגן חיות מודרני לבלות בו את ימי חול המועד. הביקור מאפשר הצצה לחיי בעלי החיים ומשלב חוויה עם ערכים. מוזיאון המשלב בעלי חיים עם הדרכה מרתקת העוסקת בתנ”ך ובטבע הישראלי. איפה נמצא גן החיות של בית שמש ? רחוב החושן, הר-טוב. פרטים נוספים

כניסה למתחם הטרמפולינות Sky Jump, תל אביב

כניסה לפארק הטרמפולינות Sky Jump כולל קירות טיפוס, נינג’ה ועוד מבחר מתקנים. גם בסופ”ש ובחגים. כמה עולה כניסה ? החל מ-35 שח. פרטים נוספים

הטבות ומבצעים קופונים והנחות לפסח 2022, קופונים לילדים. בכל יום פעילות חינם ברחבי הארץ. כרטיסי כניסה מוזלים לשלל אטרקציות. הטבות והמלצות.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *