רפאליס פרק 17 והאחרון לצפייה ישירה שובו אלינו לעונה 2 רפאלי

רפאליס פרק 17 והאחרון לצפייה ישירה שובו אלינו לעונה 2 רפאלי

ואז כאשר נכסם את העונה המולאה של הסדרה הישראלית הכיח טובה של שנת 2022. אגיד לכם מעל גבי האתר – מגיע לנו עונה 2 רפאלי. והנה מגיע רפאליס פרק 17 והאחרון לצפייה ישירה.

רפאליס פרק 17

רפאליס פרק 17

רפי מחליט שהבית גדול עליו ושהגיע הזמן למכור רפאליס פרק 17 והאחרון לצפייה ישירה HOT

כמו בשיר עם זר קוצים כואב, מסתיימת לה הסדרה שכל אהבתי לצפות. החיים הם מעגלים שנפתחים ונסגרים.

עוד באתר – תוכנה שמראה מי צפה לכם בפרופיל 

ועכשיו, לפני סיום, הרפאליס בפני סגירת פרק בחיים. קטע מתוך פרק 17 והאחרון של רפאליס. אחרי שבפרקים הקודמים העלילה של הדוקו קבלה תאוצה, הגיע פרק סיום מרגש ובמרכזו בני משפחת רפאלי. בערוץ המקביל ב yes הסתיימה עונה ראשונה של פריפריה אימפריה וכולנו שואלים – מתי העונה השנייה. כי הבוזגלוס מצלמים עונה שביעית גם לאחרים מיע לכל הפחות עונה נוספת.

מדוע אנשים מוכרים את הבית ? הצצה לפרק הסיום

פרק הפרדה מתחיל עם התוכי. רפי מספר מה קורה ומה הוא עושה בבוקר. הוא בודק היטב האחוזה. יוצא החוצה אל הממלכה הקטנה שלו. למדינה שלו אותה גידר בחומה גדולה. כאן הוא ראש הממשלה. אחרי הכל כבר 32 הוא עושה הכל בחצר. את עבודות הגינון מצד אל צד. השקיע את הנשמה שלו. אבל כאן זה כנראה נגמר. 2.4 דונם עומדים למכירה. גם אורוות הסוסים שלו הפכה ליחידת הדיור של הרפאלי הצעיר.

אני מודה, הסצנה מאד מרגשת. הבית הוא תחנות בחיים. אבל רפי רפאלי שלם עם עצמו. מגיע היום, כך הוא מספר, לשים את הכל מאחור. להסתכל קדימה. ואת הפרק האחרון ראיתי בדיוק ביום שבו אני , באופן אישי, הייתי צריך לקבל החלטה. משפט הסיום של רפי – צריך להיתסכל רק קדימה, עזר לקבל החלטה חשובה.  

צפו בווידאו רפאלי פרק אחרון HOT

סרטים חדשים 2022  עם הנחות וכרטיסים 1+1 בכרטיס אשראי 

השורד The Survivor – סיפורו האמיתי של הארי האפט, מתאגרף יהודי, שהתאגרף במהלך שהותו במחנה השמדה במטרה לשרוד.  עם בן פוסטר, ויקי קריפס, פיטר סארסגארד, בילי מגנוסן.

משחק המלכים The Royal Game – בשנת 1938 הנאצים צועדים ברחובות וינה. עורך הדין יוזף ברטוק, המנסה להימלט עם רעייתו לארצות הברית, נעצר ונכלא בגפו במלון מהודר שהולאם בידי הגסטאפו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *