איתן פלד כותב להיטים הכירו את היוצר הישראלי המרגש

איתן פלד כותב להיטים הכירו את היוצר הישראלי המרגש

לא בכל יום אנו נחשפים לאנשים שמאחורי השירים והיצירה של להיטים גדולים. אז הנה הזדמנות להכיר יוצר ישראלי חשוב שעומד מאחורי השירים הגדולים שמזוהים עם היוצרים של המוזיקה בישראל. קבלו את איתן פלד כותב להיטים הכירו את היוצר הישראלי המרגש.

כתב למרגי את FU איתן פלד כותב להיטים

השם החם בתעשיית המוזיקה הוא איתן פלד, מי שבין היתר כתב למרגי את הלהיט "FU". תהליך היצירה של פלד מתנהל במרחב תלת לשוני. הוא נולד בבוסטון ודובר אנגלית כשפת אם. הוא עלה לישראל בגיל 12. בשנות נעוריו רכש שפה נוספת – ערבית.

מה קרה אחרי השירות הצבאי? בתום שירות כערביסט ביחידה 8200 הוא ביקש להעמיק את הידיעה בשפה.

איתן התגורר בכפר ג'וליס והיום הוא כותב ושר בערבית, וחולם לייצר להיטים בישראל, מדינות ערב וגם בארצות הברית.

עוד באתר שלום סבג הכוכב הבא 2022 האודישן All Of Me צפו בווידאו

וגם התגובות ברשתות החברתיות לא אחרו להגיע. וכמה שהן מפרגנות וכמה כיף לקרוא אותן. ביוטיוב כתב אחד המגיבים – אמן מטורף! עוקב עוד מתקופת הקאברים באינסטגרם, לא מפסיק להפתיע ולהביא לעולם יצירות מדהימות!
עלה והצלח! אין ספק שתגיע לכל יעד שרק תציב לעצמך.

איתן פלד כותב להיטים הכירו את היוצר הישראלי המרגש

איתן פלד כותב להיטים הכירו את היוצר הישראלי המרגש

חשבתם שבכך תפ הפרגון של הקהל הישראל?. ממש לא. מגיבה נוספת כתבה משפט חשוב שמייצג את ההרגשה של רבים – המוזיקה שלך כובשת לבבות של בני כל הדתות והתרבויות!.

אז מה הופך יוצר למצליח?. יש לא מעט דרכים להגיע ללב הקהל אבל כנראה שאין תחליף לשילוב המנצח של כישרון ועבודה קשה עם קצת מזל. בסרטון תוכלו לראות את העבודה הסיזיפית. ומה הוא עושה עכשיו?. הוא מתכונן לקראת כתיבת השיר שאתו תייצג נועה קירל את ישראל באירוזיון.

תבחרו שפה תקבלו להיט

איך עושים תקליט בכסית?. זוכרים את השיר הנהדר של שמוליק קראוס. אז היום יש לנו אולפנים ודיגיטל אבל היצירה כמו תמיד באה מהנשמה.

הוא בן 25 שר בעברית, אנגלית וערבית. ברחוב לא מזהים אותו אבל מאות אלפי צפיות ברשתות החברתיות בשירים שלו וכאלו שכתב לאחרים לא מסגירים שהוא נכנס לתחום רק לפני שנתיים ומתמקד בכתיבה לשמות הגדולים.

ומה אומר על זה מרגי?. עם איתן יש לי כימיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *