אליפות אירופה בכדורסל שידור חי 2022 נבחרת ישראל

אליפות אירופה בכדורסל שידור חי 2022 נבחרת ישראל

בשבוע האחרון שחקה ישראל שני משחקים מול פינלנד בהארכה. כל הקהל על הרגליים, 14 שניות לסיום הארכה. גל מקל לוקח את השחקן שלו עד הקו ומחזיר את החוב מסיום הזמן חוקי. אליפות אירופה בכדורסל שידור חי 2022 נבחרת ישראל.

היכן מתקיימת האליפות סדר המשחקים אליפות אירופה בכדורסל שידור חי 2022

החודש האחרון היה שייך לקבוצות הכדורגל שלנו אשר שתיים מהן הצליחו להגיע לשלב הבתים באירופה. בכדורסל אנו רגילים לנוכחות של מכבי תל אביב ביורוליג , להשתתפות במפעלים השונים וכמובן איך לא גם לזכיה של עירוני נס ציונה במפעל אירופי. עכשיו תור נבחרת ישראל

המדינות בהן מתקיימים המשחקים

גרמניה, גאורגיה גאורגיה, צ'כיה, איטליה.

עוד באתר – זה מתקרב מתי ראש השנה 2022

eurobasket 2022 live stream מתי המשחקים

האליפות השנה נערכת בצ'כיה. נבחרת ישראל ניצחה במשחק הפתיחה 89-87 בהארכה את נבחרת פינלנד. הנבחרת הגיעה עם הלב ונשמה וכמובן עם דני אבדיה. קבלנו אותו במיטבו עם משחק ענק, שלשות, חסימה וריבאונד קריטי. איפה אפשר לראות את המשחקים בשידור חי?. ערוץ 5 לצפייה ישירה בערוצי HOT YES.

הבית הישראלי כולל 5 קבוצות בנוסף לנבחרת לישראל. המארחת צ'כיה והיתר סרביה,  פולין, פינלנד והולנד.

שידורי ספורט חיים כדורסל נבחרת ישראל 

הנה הגענו שוב למאני טיים. למי ששכח ענף הכדורסל בישראל בשנים האחרונות התעורר.

אז מה קבלנו מכל זה?. שידורי ספורט חיים מאליפות אירופה 2022 בכדורסל הוא אירוע הספוט המרכזי בעולם טרם תחילת משחקי המונדיאל.

יש הרבה כוח כוכבים ביורובאסקט 2022. ניקולה יוקיץ' (סרביה) וג'יאניס אנטטוקוונמפו (יוון) – הזוכים בפרס השחקן היקר ביותר של ה-NBA בארבע העונות הקודמות – אישרו שהם ישתתפו בטורניר הזה.

בנוסף, ישנו ה-MVP האהוב מספר 1 לעונת ה-NBA הקרובה, לוקה דונצ'יץ' (סלובניה), יחד עם כישרונות רבים נוספים שמתחרים בארצות הברית – רודי גוברט (צרפת), דנילו גלינארי (איטליה), דומנטס סאבוניס (ליטא), וכו' .

בנוסף לכוכבי-על ב-NBA, יורובאסקט יראה כוכבים יבשתיים בפעולה, כמו שיין לארקין (טורקיה), שהוביל את אנאדולו אפס לזכייה השנייה ברציפות ביורוליג לפני מספר חודשים.

צפו בווידאו לקראת שידור חי ספורט 5 אליפות אירופה בכדורסל עם גיא פניני הווינר הגדול של הענף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *