דיוויד בואי Moonage Daydrem צפו בווידאו סרט חדש בקולנוע

דיוויד בואי Moonage Daydrem צפו בווידאו סרט חדש בקולנוע

לפני עשור בקרנו בתערוכה יוצאת דופן בלונדון. עכשיו הגיע תור הסרט. דיוויד בואי Moonage Daydrem צפו בווידאו סרט חדש בקולנוע סרטים חדשים מומלצים 2022 בבתי הקולנוע בישראל.

עדיין פופולארי ואהוב דיוויד בואי Moonage Daydrem

תערוכת הסיור שוברת השיאים, David Bowie Is, הוצגה ב-12 מוזיאונים ברחבי העולם בין השנים 2013-18. אנו זכינו לבקר בה במסגרת ביקור במוזיאון אלברט וויקטוריה. איך נכנסנו למרות התורים?. פשוט רכשנו כרטיס חבר ואפילו הגענו ללגום ספל בזמן שעת התה. היה שווה.

עכשיו במסגרת סרטי תעודה מומלצים לשנת 2022 מגיע Moonage Daydream,

ברט מורגן נוקט בגישה אימפרסיוניסטית יותר, בוחן את דמותו של בואי כיצירה מורכבת, חייזר זיקית שהתנער מהחידה כדי לעסוק בעולם כמו עצמו רק בשני העשורים האחרונים לחייו.

עוד באתר תו הזהב בירור יתרה כמה כסף נשאר לך בכרטיס

בודד בכיכר השוק רוצה את הלבד אבל לא יכול בלי אהבת הקהל 

למרות כל המחאות שלו על דרישת בדידות בואי מעולם לא הכחיש את הצורך שלו בקהל.

איך מתקבל המסר מהסרט החדש?. קטעי הקונצרטים המדהימים מראה אותו עובר דרך הפרסונות הבימתיות השונות שלו. וכאלה היו לא מעט.

אגב עוד פרט ביוגרפי, בשנת 1976 שיחק בואי בסרט האיש שנפל מכוכב אחר. את הקלטת ניתן היה להשכיר בספריות הווידאו בישראל. הסרט מספר על חוצן המגיע לכדור הארץ כדי להשיג מים עבור כוכב הבית שלו הסובל מבצורת קשה, ודרכו מבקר את הקיום האנושי ואת יחס בני האדם לזרים. מדובר באחד מסרטי הפולחן בהם שיחק הזמר.

צפו בווידאו דיוויד בואי Moonage Daydrem סרט חדש בקולנוע 2022 

יצירה מרשימה מאת הקולנוען המוערך ברט מורגן ובשיתוף פעולה רשמי עם אחוזת בואי. הסרט הוא פרי עבודה של חצי עשור ומציג קטעים שמעולם לא נראו על המסך, וידיאו ארט, הופעות נדירות ואת כל להיטיו הגדולים של בואי.

האם זה השיר הכי יפה של דיוויד בואי ? גיבורים

אני חושב שזה השיר הטוב ביותר שלו מכל בחינה. על אף שזוגתי אומרת שזה מעיט חסר אחריות לכתוב בביקורת סרטי קולנוע הצהרה שכזו. אפשר לחשוב אחרת וזו זכותו של כל מעריץ, אבל רק שתדעו לכם, שכל אחד הריי יכול לבחור את חמשת השירים הכי טובים במצעד הפרטי שלו וללכת לסרט החדש Moonage Daydrem . אז מה עוד אהבנו ביצירה שלו?

'Young Americans
'Moonage Daydream'
'Ashes to Ashes'
'Changes'
'Ziggy Stardust'
'Space Oddity'
'Life on Mars

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *