תחרות שיר לערד במסגרת אירועי 60 שנה לעיר

תחרות שיר לערד במסגרת אירועי 60 שנה לעיר

גם העיר ערד רוצה שיר משלה: עיריית ערד מוציאה קול קורא ומזמינה יוצרים מתחום המוסיקה ובכלל להגיש שיר (מילים ולחן) ולהשתתף במסגרת אירועי 60 שנה לעיר.  איך משתתפים ושולחים את השיר שלכם?. תחרות שיר לערד במסגרת אירועי 60 שנה לעיר. אם אתם יוצרים מתחום המוסיקה ובכלל מוזמנים להגיש שיר ולהשתתף בתחרות הפרס 10,000 ₪

העיר חוגגת ואת מוזמנים לקחת חלק תחרות שיר לערד

במסגרת חגיגות 60 שנה לעיר ערד יוצאת עיריית ערד במיזם חדש ומאתגר: תחרות השיר שיוקדש כולו לעיר. מדובר בתחרות בה מוזמנים יוצרים להגיש שיר (מילים ולחן) לוועדה השופטת. הפרס לכותב ומלחין השיר הנבחר עומד על סכום של 10,000 ₪ (!).

תחרות שיר לערד במסגרת אירועי 60 שנה לעיר

תחרות שיר לערד במסגרת אירועי 60 שנה לעיר

עד מתי אפשר להגיש שירים לתחרות?

יוצרים וזמרים המעוניינים להגיש את מועמדותם יעשו זאת עד לתאריך 21/10 בשעה 16:00 ולא יאוחר מכך. יש לכלול בשיר אלמנטים הקשורים לערד כגון התייחסות לקהילה ולתושבים / נוף וקסם המדבר / אהבה / ילדות מאושרת / ובכלל – כאן המקום ליצירתיות מתפרצת.

עיריית ערד תעשה שימוש בשיר הנבחר לפי צרכיה והוא עתיד להתפרסם בכלי התקשורת השונים כולל השמעת השיר בטלוויזיה וברדיו תוך מתן קרדיט מלא לכותב והמלחין. כמו כן, השיר יהיה מעוגן בזכויות יוצרים כחוק.
ההליך הינו בחסות עיריית ערד והספרייה העירונית ע"ש עמוס עוז.

פרטים נוספים, תקנון התחרות, הרשמה ולשליחת שירים:

תחרות שירים לעיר ערד

יהושע אשכנזי – דובר עיריית ערד מספר על התחרות: החלטנו לצאת זו השנה לראשונה בתחרות בסימן 60 שנה לעיר ולאתגר את שלל היוצרים. הכותבים והמלחינים עם פרס שווה במיוחד של 10,000 ₪. לא מעט שירים נכתבו על ערים גדולות וקטנות בכל רחבי הארץ. גם לנו יש רצון להתחדש ולהתהדר בשיר חדש שכולו ערד. עיר מיוחדת שאין שנייה לה. בהצלחה לכל הנרשמים ומגישי השירים לתחרות".

חדשות מקומיות בעיר ערד באתר המקומון תרבות פנאי וספורט. מגזין הערים של ישראל. כל מה שחדש בתחומי החיים העירוניים ובמרחב הכפרי. העיר ערד חוגגת 60 שנה ואולי כעת גם לה יהיה שיר, כמו הערים הגדולות. כי אם לנס ציונה יש, אז גם ליישוב הדרומי מגיע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *