מי החמסה זמר במסכה הרמזים הספוילר והזמרת

מי החמסה זמר במסכה הרמזים הספוילר והזמרת

אחרי שידור פרק 1 לצפייה ישירה חצי מדינה שואלת מי החמסה זמר במסכה 3 הרמזים הספוילר והזמרת כל מה שרק תרצו לדעת על הדמות המזמרת במסכה הכי מסקרנת העונה מי זה מי זה לנו יש תשובה מדויקת ומפתיעה. רוצים לקבל את התשובה?. על כך בכתבה שלפניכם. אז מה מחכה לנו?. אחרי שלמדנו שיורם ארבל הוא הצפרדע נשארו לנו מעט דמויות מפתיעות וזמרים שמתחבאים מאחורי התחפושת. מי זה מי זה. מתחילים.

מי נחשף עד עכשיו 2023

אלמוג דודו פישר
אפרוח דפנה ארמוני
חתול בועז ביסמוט
כבש אשר סוויסה
צפרדע יורם ארבל
רובוט שרית פולק

אתה חייב למות עלי מי החמסה זמר במסכה? 

העונה השלישית נפתחה עם נאמבר חזק של שי גבסו הזוכה משנה שעברה בדמות שלו ועם התרנגול, בו זכה צחי הלוי בעונה הראשונה. אבל מי שר במסכה של התרנגול?. קבלו את המנחה עידו רוזנבלום. מה שנקרא לא בייש את הפירמה של המתמודדים ובטח לא את צוות התכנית והשופטים. יאללה תן לנו עוד מזה.

עוד באתר הכירו את השורדים מערוץ 13 קייסי זפטה הישרדות צפו בווידאו המתמודדים 2022

איך אופירה מנחשת מי שר במסכה?. קבלו את הטיפ שלה 

אז זה מה שאמרה חברת הפנאל לאתרי האינטרנט רגע לפני שהעונה עולה ועוד לפני הפרק הראשון של הזמר במסכה עונה 3 לצפייה ישירה עונה 3 . "אני סופר רצינית ומקצוענית.  עוברת על הרשימות, הרמזים והאופציות.  גם בודקת מי מחובר לאינסטגרם ומנסה להצליב. זה לא פשוט"

שיהיה לכם במזל עם החמסה 

החמסה היא קמע מזרח תיכוני עתיק יומין. מכירים את המשפט חמסה עלאק?. זה בדיוק נועד לגרש רוחות רעות וסתם מזל ביש. הקמע אמור להביא מזל טוב, בריאות ואושר. מה זה אומר על התכנית?. אולי זה שיש לנו פה מועמד לגמר הזמר במסכה השנה?

אתם סקרנים?. אתם מנחשים?. עזבו אתכם מניחושים. מי החמסה זמר במסכה עונה 3 חשיפה איזה מזל שאנחנו מכירים בלי ניחושים כי ברשתות החברתיות כולם יודעים מי מסתתרת בתחפושת הכי יפה העונה ערוץ 12 לייב.

למה כולם אוהבים אותה?. מי החמסה זמר במסכה עונה 3 חשיפה  

חשבנו שזה לא הולך להיות פשוט כי מדובר בתחפושת הכי יפה העונה, ככה לפחות אומרת אישתי. היא לא רק החצי השני שלי היא אלופת הניחושים של הבית. לא פעם היא זורקת שם ואחר כך אומרת לי – מי זה? מי זאת?. אמרתי לך. אגב יש לה גם ניחוש מי זאת הארטישוק, אבל על כך בכתבה אחרת שלנו במסגרת סיקור וניחושי הזמר במסכה עונה 3.

מיטל דוהן נשמע הגיוני? נועה תישבי אולי וגם מאיה בוסקילה ומגי אזרזר מה מנחשים ברשתות?. 

 

רוצים לדעת עוד החמסות?. אין אחד שלא מאמין בחמסה ואפילו בסרט צ'ארלי וחצי זאב רווח ניסה לשכנע את אחות של מיקו שהוא מעניק לה חמסה של המלך אחשוורוש. אבל כל זה לא יעזור לכם לכם עם הניחושים של הזמר במסכה השנה. כי יש לנו עונה נהדרת.

צפו בווידאו האם אירה דולפין היא האננס זמר במסכה עונה 3 אינסטגרם ניחושים זמר במסכה

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *