מי הודח גולסטאר מרוקו פרק 13 לצפייה ישירה

מי הודח בגולסטאר מרוקו? פרק 13 לצפייה ישירה

הסדרה הכי טובה על המסך מספקת לנו פרקים מלאים לצפייה ישירה ואין לנו רגע מנוחה או שניה אחת בלי צחוק או קטעים מרגשים. כמה מרגש! סדרות ישראליות מומלצות לצפייה ישירה. מה בכתבה?. מי הודח בגולסטאר מרוקו? פרק 13 לצפייה ישירה.

שלום סמיון האהוב מי הודח בגולסטאר מרוקו? פרק 13 לצפייה ישירה

מאז תחילת העונה כולם מצפים להכרזה מי יהיה המודח הראשון של העונה. לא אין המדובר בהישרדות 2023 אלא בתכנית הכי מצחיקה ומרגשת על המסך שלנו וברשתות החברתיות. אז נכון, אני אוהב כל המשתתפים העונה אבל חוק זה חוק וכללי התכנית הם אלו שקובעים. מי המודח הראשון?. קבלו הצצה להכרעה הגורלית בה הוצבע רוב כי סמיון יודח מהמשחק.

עוד באתר נינג'ה ישראל 2023 מי יעפיל לגמר? מי עבר אודישן?

ההכרעה לא הייתה פשוטה, אומר רז זהבי. איך הוא מנמק את ההחלטה להדיח את סמיון?. הוא רוצה אנשים שאוהבים ויודעים לשחק כדורגל. סמיון האהוב מסתכל אחורה בהלם ורואים שהוא בהחלט נפגע. איל גולן, הזמר הלאומי, מודיע לסמיון על ההדחה ונותן להגיד כמה מילות פרידה.

ואיך הוא נפרד מהחברים שהדיחו אותו?. באצילות. כל אחד מכם בצורה שונה הפך להיות יקר לי, אומר כוכב הרשת סמיון, ואנחנו מתרגשים ביחד אתו. אז שלא כמו בהישרדות שם הלפיד כבה ברגע שיש הדחה בגולסטאר שורפים חולצה וכך הוא יוצא מהמשחק. מה אני חושב על זה ?. חבל בענק. כמו שאמר גובאני רוסו – זה כדורגל.

הפרופיל של סמיון באינסטגרם וגם של של KS המותג 

סמיון גרפמן הוא לא רק כוכב רשת הוא אחת הדמויות האהובות בישראל. הוא פעיל חברתי ונזעק לעזרה בלא מעט פעמים שאנשים היו צריכים אותה. באיזו תוכנית טלוויזיה הוא מככב?. הצינור בערוץ 13 לצפייה ישירה.

וכמה עוקבים יש לו?. בפרופיל המאומת  שלו instagram. שנקרא semion@ יש שימו לב  230K followers שזה אומר כמעט רבע מיליון עוקבים והוא עצמו עוקב אחרי כ 1400 פרופילים. ומה נאחל לו לסיום?. שנזכה לעוד הרבה שנים של פעילות חברתית שלו. כולנו מרוויחים וגם לא נשכח להגיד לו – תודה רבה.

 

צפו בווידאו ההדחה של סמיון מגולסטאר מרוקו פרקים מלאים לצפייה ישירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *