מחזמר מאמא מיה כרטיסים תאריכים מבצעים 2023

מחזמר מאמא מיה כרטיסים תאריכים מבצעים 2023

הערב יוצאים למחזמר?. אוהבים את שירי להקת אבבא?. מחזמר מאמא מיה כרטיסים תאריכים מבצעים 2023 תיאטרון הבימה הכירו את המחזמר המצליח בכל הזמנים שעולה הבמה בישראל מתי ההצגות כמה עולה אבבא בישראל.

מי משחק בהצגה מחזמר מאמא מיה כרטיסים תאריכים מבצעים 2023 

לגרסה הישראלית לוהקו טובי הפרפורמרים שלנו. מי יעלה על הבמה בתיאטרון הבימה תל אביב – אולם רובינא?.

אולי לפני הכל נתחיל עם הבמאי. מי ביים את המחזמר לפי שירי להקת אבבא?. משה קפטן.

את מי נפגוש על הבמה?. מיקי קם, חני נחמיאס / עירית ענבי. מי עוד?.  אורנה דץ / שרון חזיז, יגאל שדה, דורון אורן, שרון אלכסנדר!. לצדם יופיעו וישירו  גל גולדשטיין / מתן שביט, רוני דלומי / אגם בוחבוט ועוד שחקנים, רקדנים ובליווי תזמורת חיה שהופכת את הערב לאירוע מרגש.

מאמאיה מחזמר הבימה 2023 על מה ההצגה?.  

המחזמר המצליח המבוסס על להיטי להקת ABBA חוזר לבמות. ומה עם הלהקה אתם שואלים?. היא פעלה בין השנים  1972 ל-1982 ושרה באנגלית על שכל חבריה היו שוודים.

מי האבא של סופי במופע מאמאיה?

העלילה פשוטה ומרגשת: סופי עומדת להתחתן עם בחיר לבה על אי קטן ביוון. רגע לפני חתונתה היא מבקשת לברר מיהו אביה. היא מאוד רוצה שאביה יהיה זה שילווה אותה לטקס החתונה. אבל העבר של סוער של אמה מקשה עליה את המשימה. סופי מגלה את היומן של אמא, שבו מוזכרים שלושה גברים שעם כל אחד מהם היא בילתה לילה של שכרון חושים אי שם כתשעה חודשים לפני תאריך לידתה.

תיאטרון הבימה מבצעים והנחות למחזמר מאמא מיה 2023

סופר פרייס לכל הגולשי האתר החל מ-130 ש"ח כולל דמי טיפול, גם לגימלאים. למידע בלבד: בתיאטרון מחיר רגיל 399 ש"ח, מחיר לגימלאים 201 ש"ח (50% לפי החוק). איפה אפשר לקנות כרטיסים מוזלים למופע?. מאמא מיה 2023 כרטיסים מוזלים מבצעים והנחות קוד קופון

ההנחות בתוקף לעת הרכישה. מארגן האירוע רשאי להפסיק את המבצע בכל עת. (חוץ מהנחות בסמל ) ההנחות לא תקפות לכרטיסים במחיר סופר פרייס (חוץ מהנחות בסמל )

 

מי היו חברי להקת אבבא?  מי שר ב ABBA?  

אנייטה פלטסקוג
ביורן אולבאוס
בני אנדרסון
אנני-פריד לינגסטד

צפו בווידאו מאמא מיה הבימה שירים מה מחכה לכם במחזמר 2023

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *