הקינוח המושלם עונה 2 פרקים מלאים

הקינוח המושלם עונה 2 פרקים מלאים

אוהבים מתוק וסיפורים אישיים מרתקים?. הקינוח המושלם עונה 2 פרקים מלאים מורן טביב זדה הכירו את המתמודדים בתכנית הכי מתוקה על המסך עונת 2023 וצפו בווידאו החזק ביותר של התכנית האהובה.

הרבה יותר מעוד תכנית אפייה הקינוח המושלם עונה 2 פרקים מלאים

הסדרה פתחה את עונת 2023 וכפי שהובטח לנו  תתכוננו ליצירות אומנות מתוקות במיוחד!. אז מי השופטים בעונה 2023?. מדובר בתכנית מסוגת ריאליטי אפייה עם קרין גורן, ישראל אהרוני, אסטלה מושקוביץ' בלפר, מיקי שמו והחל מעונה 2 פייר ארמה ואבי ביטון.

הקניוח המושלם עונה 2 פרקים מלאים מורן טביב זדה צילום גל בן זאב מקור יחצ

הקניוח המושלם עונה 2 פרקים מלאים מורן טביב זדה צילום גל בן זאב מקור יחצ

קבלו את מורן טביב זדה מבאר שבע שכבשה את השופטים באודישן בלתי נשכח

מורן טביב זדה, קונדיטורית ושוקוליטיירית המוכרת בעיר באר שבע. והיא מוכרת מהפטיסרי, "TRES JOLIE". באודישן מורן קצרה שבחים ואינסוף מחמאות משולחן השופטים, כאשר הגישה את הקינוח, "TRIP TO THE EAST". אז מה מיוחד בו?.

עוד באתר עמים וטעמים אשדוד 2023 תאריכים כרטיסים מה בפסטיבל השנה

השילוב של הטעמים. מדובר בקינוח שכלל חיבור מפתיע בין טוויל קקאו, גלידת צ"אי מסאללה, קציפת בננה, זרדים של שוקולד מריר ועוד.

ומה אומרים השופטים?. 

לא רק הצופים לא נשארו אדישים. גם השופטים באולפן. מה הם עשו?. פרגנו מכל הלב. השף אבי ביטון: "הקינוח שלך מרגיע לי את הנשמה! 0בשביל רגעים כאלה הגעתי לתכנית".  השף ישראל אהרוני: "זה קינוח פשוט טוב". ומה אמר הקונדיטור מיקי שמו?.  יש פה הצגה של מקצועיות, קינוח אליפות!".

את האודישן המוצלח סיכמה קרין גורן. היא אמרה, שפשוט צריך להגיע לבירת הנגב באר שבע ולטעום מקינוחיה של מורן.
בהחלט גאווה! אנחנו מאחורייך ובטוחים שגם פייר ארמה, השף פטסייר הצרפתי הידוע, הצפוי לשפוט בגמר התוכנית עוד ישמע על הפטיסרי מהנגב!

צפו בווידאו הקינוח המושלם עונה 2 לצפייה ישירה ערוץ 12 לייב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *